Compartir
Publicidad

El presidente de la Diputación, Darío Campos Conde, y el vicepresidente y alcalde de A Fonsagrada, Argelio Fernández Queipo, junto con otras autoridades, entregaron este sábado en el mercado ganadero de A Fonsagrada, los premios del XLIII Concurso-Exposición de ganado vacuno de este Ayuntamiento de la alta montaña lucense, con el que colabora el Gobierno de la Diputación.

Fernández Queipo remarcó que «este certame ten consolidado A Fonsagrada como referente da produción gandeira da provincia e supón un importante impulso para a economía do propio Concello e dos limítrofes. Non hai que esquecer que Galicia é a terceira comunidade española en produción de carne de vacún, e a nosa provincia ocupa o primeiro posto no ranking galego e o terceiro en España», señaló.

El vicepresidente explicó además que «este certame, que cumpre 43 edicións, está plenamente consolidado no calendario de feiras da provincia, e ademais, contribúe a impulsar a produción e a comercialización dos nosos produtos autóctonos cos preto de 30 postos nos que se pode mercar dende produtos gastronómicos ou pezas de artesanía, na praza do Concello».

4.500 euros en premios

En esta nueva edición participaron cerca de 60 reses de ganado y se repartieron cerca de 4.500 euros en premios. Además, durante la jornada se subastó un lote novillas de rubia gallega. Como cada año, los establecimientos comerciales del Ayuntamiento, así como los organismos oficiales de la villa colaboraron con este concurso donando diferentes trofeos para los vencedores en las diferentes categorías.