Compartir
Publicidad

El presidente de la Diputación y alcalde de la Pontenova, Darío Campos Conde, y la diputada de Economía y alcaldesa de Trabada, Mayra García Bermúdez, presentaron este lunes el Campeonato Gallego de Selecciones Comarcales de Fútbol sala, que organizan conjuntamente con la Real Federación Gallega de Fútbol y que se celebrarán por primera vez en los Ayuntamientos de la Pontenova y Trabada.

En el acto estuvieron presentes, el Delegado de la Federación Gallega de Fútbol, Manuel Castro Núñez, y el responsable del Campeonato, Manuel Piñeiro. Esta cita deportiva tendrá lugar el sábado 10 de febrero, desde alas 9:00 hasta a las 21:30 horas, en el Pabellón Municipal de la Pontenova y en el Polideportivo de Trabada.

Campos Conde explicó «que o Pavillón Municipal da Pontenova acollerá dende ás 9:00 da mañá os partidos que disputarán as 8 seleccións participantes nas categorías de infantil masculino. Serán 120 persoas, entre xogadores e persoal técnico, ás que visitarán o noso Concello nesta data. Polo tanto, esta é unha boa oportunidade para dar a coñecer a nosa vila, e ao mesmo tempo para desfrutar do deporte entre os máis novos, con equipos de primeira categoría de toda Galicia».

García Bermúdez señaló que «todas as promesas do fútbol galego, que participan na categoría alevín con equipos mixtos, daranse cita no Polideportivo de Trabada o vindeiro dia 10 de febreiro. Para Trabada será un acontecemento deportivo de primeiro nivel, xa que é a primeira vez que se celebra no noso Concello, ao que asistiran 120 persoas dos 8 clubes que compiten neste Campionato. Unha xornada única na que a nosa vila acollera estas finais como un revulsivo económico importante, ademais, quero lembrar a grande tradición futbolística que sempre houbo en Trabada, por iso, seguro, será unha cita inesquencible para todos»

Finales

Los equipos que asistirán son de; A Coruña, Lugo, Ourense, Pontevedra, Santiago, Vigo, Ferrol y de A Costa. La final de la categoría infantil masculino, se disputarán a las 20:00 horas en el Pabellón Municipal de la Pontenova, y la de alevín mixto a las 21:00 horas en el Polideportivo de Trabada.

Ambos mandatarios agradecieron la implicación de la Federación Gallega de Fútbol en la organización de este evento, en el que también colaboran clubes locales de estos dos Ayuntamientos, como el Deportivo Rececende de A Pontenova y el Trabada Futsal.