Compartir
La portavoz socialista Carmen Álvarez. Foto | REMITIDA
Publicidad

La portavoz del PSOE en Folgoso do Courel, Carmen Álvarez, subrayó este lunes que «Os socialistas somos os únicos que investimos en mellorar estradas en Folgoso do Courel». Hizo esta afirmación tras aprobar el Gobierno de la Diputación una aportación de más de 240.000 euros para contratar las obras para acondicionar 5 carreteras provincias que transcurren por este Ayuntamiento.

Carmen Álvarez agradeció a los compañeros del Ejecutivo provincial «a sensibilidade amosada durante toda a lexislatura para rehabilitar infraestruturas do municipio, confirmando o compromiso do PSOE por mellorar a calidade de vida dos veciños de Folgoso do Courel».

La portavoz socialista explicó que los trabajos se realizarán en un tramo de 1,1 kilómetros de la LU-P-1301, que va desde Seoane do Courel al Hospital y ramales a Piñeira, Lousada y Vila; la LU-P-1303, que va desde Seoane-Visuña– Ferramulín, LU-P-1306, que va desde Megoxe a Ferreira de O Incio, la LU-P-4501, que va desde Poio a Louzarela y accesos Meiraos y la LU-P-560, que va desde Samos al Courel y ramal a Santa Mariña.

Carmen Álvarez avanzó que las actuaciones, que previsiblemente comenzarán en el próximo mes, consistirán en la limpieza de cunetas, rehabilitación del firme con aglomerado en caliente e incremento de la seguridad vial con la renovación de la señalización horizontal y vertical.

Arreglo de la LU-651: Deuda histórica del PP

La portavoz socialista lamentó que la Xunta de Galicia del PP no tenga la misma implicación para arreglar carreteras de titularidad autonómica. En este campo, Carmen Álvarez denunció el mal estado en el que se encuentra la LU-651.

«Trátase dunha débeda histórica do PP cos caurelanos acondicionar a LU-651. Dende 2016 o goberno galego leva incluído partidas que suman un total de 1,5 millóns de euros nos orzamentos para mellorar dita vía pero nunca os executa. Os socialistas presentamos unha emenda aos presupostos da Xunta para esixir o inicio inmediato da reformar integral de dita vía e un investimento de 1 millón que foi rexeitada polos populares»

«Así demostra o PP o interese que ten porque os veciños do Courel teñamos as prestacións necesarias para poder seguir vivindo aquí. Onde están os 6 millóns de euros que a alcaldesa -Dolores Castro-, prometeu aos caurelanos para arranxar a estrada?»