El arreglo de la carretera de San Clodio a Casares beneficiará a un centenar de vecinos de Ribas de Sil

1724
0
Compartir
Publicidad

El portavoz del Gobierno, Álvaro Santos Ramos, y el alcalde de Ribas de Sil, Miguel Ángel Sotuela Vega, supervisaron los trabajos de mejora de la carretera LU- P-5302, de San Clodio a Casares, que el Ejecutivo provincial renovó con una aportación de 162.000 euros. Estos fondos permitieron rehabilitar 5 kilómetros del firme con aglomerado en caliente, del punto kilométrico 10,8 al 15,8.

Santos Ramos subrayó que «con estas actuacións renovamos unha estrada fundamental para os veciños de Ribas de Sil, pois comunica a parte este do Concello. Concretamente, os traballos beneficiarán de xeito directo aos preto de 100 veciños das parroquias de Piñeira e Peites, que utilizan esta vía no seu día a día. Ademais, cómpre subliñar que esta estrada tamén comunica coa provincia de Ourense, servindo de unión coa veciña comarca da Terra de Trives».

Por su parte, Sotuela Vega añadió que «esta vía discorre por unha zona de gran riqueza histórica e patrimonial, pois conservamos un importante conxunto de antigas explotacións mineiras da época romana. Coa renovación da estrada mellórase tamén o acceso a estas explotacións auríferas, e facilítase a chegada de visitantes, poñendo en valor o noso territorio e impulsando a candidatura de Xeoparque Montañas do Courel».

Los trabajos ejecutados consistieron en la limpieza de cunetas, rehabilitación del firme con aglomerado en caliente, e incremento de la seguridad vial con la instalación y renovación de la señalización horizontal y vertical.