Compartir

La Agrupación socialista de Chantada comenzó una campaña por los diferentes establecimientos de la villa para conocer de primera mano las necesidades, demandas y propuestas de los comerciantes. «A parte máis importante é o diálogo directo, que permite recoller a voz dos expertos e incorporar as súas achegas ás propostas que levamos no noso programa electoral» apuntan desde la agrupación socialista.

Además, presentan a los dueños de los negocios un cuestionario para que expresen su visión sobre diferentes apartados que puedan servir para promover y mejorar el comercio chantadino.

«Así, preguntámoslles sobre posibles cambios de datas festivas, sobre a posibilidade de que as campañas de promoción sexan máis efectivas ou sobre o papel que poden xogar as administración públicas e especialmente os concellos no ámbito da dinamización do comercio», señala la candidata a la Alcaldía por el PSdeG-PSOE, Raquel López.

Para los socialistas de Chantada, esta iniciativa es un pilar fundamental ya que consideran que el próximo gobernó municipal, «que creemos será responsabilidade do PSOE», tendrá que poner todos los recursos necesarios para que el comercio sea un polo de atracción turística de la villa del Asma.

«Cremos firmemente que hai os elementos materiais, humanos e físicos para converter Chantada nun centro de comercio de primeiro nivel. Empezando polas propias tendas e propietarios», remata Raquel López.