Compartir
Publicidad

El PSdeG-PSOE de Folgoso do Courel denunció este jueves el mal estado de obras en vías que ejecutó el Ayuntamiento con fondos que le transfirió el Gobierno de la Diputación – en manos del partido socialista- para mejoras en servicios públicos a los vecinos.

La portavoz socialista, Carmen Álvarez, explicó que solicitó a la alcaldesa del PP, Dolores Castro, tener acceso a toda la documentación oficial sobre estas actuaciones para poder contrastar cuando menos las obras que recogen los proyectos con las hechas por el gobierno municipal del PP.

La socialista explicó que son obras realizadas en la carretera de Folgoso a Seceda, en el camino de Ferreiros de Abajo a Ferreiros de Arriba y en los accesos a Noceda y a la aldea de O Mazo. «Hai dous meses que rematou o Concello as obras e a grava do firme xa está levantada e as fochancas volven a aparecer, hai escombros en fincas de particulares e as tubaxes do desaugadoiro que van o río están ao descuberto. Todo isto pon en perigo a seguridade de todos os usuarios que utilizan estas vías, ademais de dar unha imaxe de abandono do noso Concello», señala Álvarez

La portavoz socialista explicó que «os veciños que viven nestas zonas rurais de Folgoso do Courel trasladáronnos o seu descontento co resultado das obras feitas polo Concello. A alcaldesa e o seu quipo de goberno terán que explicar porqué certificaron e deron o visto bo a estas actuacións. Agardamos que exista un tempo de garantía de ditos traballos para poder emendar este problema porque do contrario a rexedora popular haberá permitido malgastar cartos públicos de todos os lucenses», remata Carmen Álvarez.