Compartir

La concejal-portavoz de Espera Monforte!, Maribel García, -en la imagen- quiere manifestar de manera pública su agradecimiento a todas las personas que estuvieron presentes el martes 12 de febrero en la concentración organizada en las dependencias del Hospital Comarcal de Monforte. «Unhas concentracións organizadas por mor do continuo desmantelamento da sanidade pública que se está levando a cabo por parte do goberno autonómico»

Maribel García, relacionada de manera directa con el Hospital Comarcal, es conocedora de primera mano de esta situación, donde especialidades como endocrinología, dermatología o alergología solamente cuentan con un especialista, las listas de espera para pruebas básicas como una resonancia o revisión son largas y la falta de personal especializado, tales como celadores, enfermeros y técnicos de laboratorio.

Un agradecimiento que se hace extensible al alcalde de Monforte, el socialista José Tomé Roca, quien estuvo presente durante la muestra de repulsa y mostró su apoyo a la causa. «Moitas grazas por acudir ata o hospital e facer pública a súa postura de rexeitamento da xestión que está a facer a Xunta de Galicia ca sanidade pública».

A renglón seguido, Maribel Garcia manifiesta que, «aínda que agradecidos, temos que lembrarlle ó señor alcalde que non se esqueza de xestionar a reunión urxente co xerente de Lugo que solicitamos no último pleno municipal celebrado. Dende a nosa formación esperamos que o señor Tomé teña a mesma celeridade e presa en dar resposta á nosa petición ó igual co fixo para saír na foto da concentración».

Por otra parte, la concejal de Esperta Monforte! pide disculpas por no poder estar presente en dicho acto a causa de encontrarse «exercendo o meu traballo. Concretamente, nunha intervención cirúrxica» pero «quero recalcar que no acto atopábanse simpatizantes e membros de Esperta Monforte os cales mostraron a súa total repulsa á actual organización da sanidade pública galega», remata.