Compartir
Publicidad

El Ejecutivo provincial renovó su compromiso con la Asociación de Amigos dos Cruceiros, Cruces de Pedra y Petos de ánimas, con la firma de un convenio por el que el colectivo recibió una aportación de 4.700 euros, con la que continuar realizando estudios e investigaciones sobre los cruceiros.

Los resultados de este análisis, son acercados al público por los expertos cada año a través del Congreso Galego de Cruceiros de Galicia. La diputada de Cultura, Pilar García Porto, y el presidente de la Asociación, Fernando Arribas Arias firmaron este lunes la renovación del convenio.

García Porto subrayó que «a Asociación de Amigos dos Cruceiros é o único colectivo de España que revisa información sobre cruceiros e continúa a investigar e a renovar os coñecementos que temos sobre estes monumentos, tan vencellados á cultura e á identidade galega. Hai que destacar, ademais, que grazas á Deputación, que financiou os 5 últimos encontros, aumentou o pulo investigador neste eido en Lugo. Pasamos de ser unha provincia pouco coñecida a ser un territorio referente».