Los socialistas de Monterroso comienzan un nuevo proyecto, liderado por Rafael García

117
0
Compartir

El PSOE de Monterroso celebró la asamblea de militantes para elegir la nueva dirección del Partido Socialista en el municipio, liderada por el secretario general, Rafael García. La actual Ejecutiva local de la agrupación municipal socialista de Monterroso está formada por el presidente, Jesús Vázquez; el secretario general, Rafael García; el secretario de organización, David Rodríguez; la secretaria de Benestar Social, Mª Paz Requejo; la secretaria ejecutiva adjunta de Benestar, Begoña Gómez; la secretaria de Igualdade, María Carmen Gómez; el secretario de Medio Rural, Medio Ambiente y Desarrollo Sostenible, Fernando Otero; el secretario de Finanzas, Movilización y Actos, José Luis Vázquez; y el secretario de Política Municipal y portavoz, Darío Rodríguez.

El nuevo secretario general de los socialistas en Monterroso y secretario de coordinación de la comarca del sudoeste agradeció el apoyo de sus compañeros y apuntó que «asumimos este novo reto con responsabilidade, sendo conscientes de que temos moito traballo por diante. A primeira encomenda que ten este equipo é convocar a asemblea para que a militancia elixa ao mellor candidato á alcaldía de Monterroso para saír a gañar as próximas eleccións municipais».

Rafael García destacó que «imos a traballar coa máxima ilusión, co fin de acadar un proxecto de cambio e de progreso, defendendo sempre o diálogo, a transparencia e a participación, coa preocupación posta en atender as necesidades dos monterrosinos. Iso é o prioritario. Os problemas que de verdade importan aos cidadáns, como contar cun bo saneamento e traídas de auga, unhas boas estradas e camiños, alumeado municipal ou atención profesional aos maiores, entre outras prestacións».

«Queremos deseñar un programa con políticas sociais que aproveiten as oportunidades económicas que ofrece a comarca, defendendo sempre o rural e fixándonos nas melloras que precisa o Concello de Monterroso».

El secretario general del PSOE en la Provincia de Lugo, Álvaro Santos Ramos, que estuvo presente en la celebración de la asamblea, subrayó que «o Partido Socialista de Monterroso terá todo o respaldo do PSOE Provincial. Con esta nova dirección temos a total garantía de ofrecer aos veciños de Monterroso un proxecto sólido, próximo aos veciños e que mire polo seu benestar. Porque si ao PSOE lle vai ben, aos monterrosinos lles vai ben».

Publicidad