Compartir

El vicepresidente de la Diputación y alcalde de A Fonsagrada, Argelio Fernández Queipo, el diputado de Deportes, Pablo Rivera Capón, y la concejal de Cultura del ayuntamiento de Lugo, Carmen Basadre, presentaron a 5ª edición del Desafío Volta a Lugo, una carrera cicloturista por etapas de carácter no competitivo, que recorrerá 12 ayuntamientos de la provincia durante los días 17, 18 y 19 de mayo. En el acto estuvieron acompañados de José María Seijas, presidente del Club Ciclista Ciudad de Lugo, organizadores de la prueba, y del exciclista Ezequiel Mosquera, que participará en la segunda y tercera etapas.

Fernández Queipo explicó «172 corredores de toda España participarán durante a fin de semana nun percorrido no que descubrirán todo o que a Provincia ofrece, desde as montañas da Fonsagrada ata o interior da Mariña, ou a Terra Chá. Unha cita clave para dar a coñecer Lugo como destino do turismo activo e deportivo».

«O concello da Fonsagrada, pola súa orografía é un lugar perfecto para os deportes ao aire libre e de aventura, unha actividade que axuda a dinamizar a economía das comarcas, grazas aos participantes e aos que os acompañan» comentó el alcalde de A Fonsagrada.

Por su parte el diputado de Deportes, Pablo Rivera, explicó que «esta cita vai asentándose na provincia, e a presenza de caras coñecidas, como o humorista David Amor, que participará na primeira etapa, ou o exciclista, Ezequiel Mosquera, que recollerá o seu relevo e participará na segunda e terceira; dan ao evento unha maior visibilidade e recoñecemento para unha proba única en Galicia, que ofrece a deportistas afeccionados vivir a experiencia dunha carreira por etapas profesional».

El Desafío

El Desafío constará de 3 etapas, un total de 265 kilómetros, con un desnivel acumulado total de 4.900 metros. Participarán un total de 172 corredores y 30 clubes de toda España. La carrera recorrerá los ayuntamientos de Lugo, Castro de Rei, Pol, Ribeira de Piquín, A Pontenova, Lourenzá, Riotorto, A Fonsagrada, Baleira, Baralla, Láncara y O Corgo.

La primera etapa partirá de Lugo tendrá 86,1 kilómetros, con un desnivel de 1.575 metros y pasará por el alto de Ouviaña de 2ª categoría, una jornada con una dificultad media, con meta en A Pontenova, de donde partirá también la segunda etapa, con una dificultad muy alta gracias a sus cuatro altos de montaña (el Alto de Augaxosa, el Alto da Cruz da Cancela de 2º Categoría; el Alto do Coto de Frades y el Alto de A Fonsagrada de 1º categoría), recorrerá 92,7 kilómetros y tendrá un desnivel acumulado de 3.319 metros.

La última etapa finalizará otra vez en Lugo, en una jornada de 85,8 kilómetros, con un desnivel de 1.389 positivos fruto de los dos altos de 3ª categoría: El de A Fontaneira, y el Alto de Vega.