A Pontenova homenajea a sus mayores con una comida de confraternidad

177
0
Compartir

El alcalde de A Pontenova, el socialista Dario Campos Conde, acompañado de los miembros del equipo de Gobierno, presidió este viernes la comida de confraternidad a los mayores de la villa, que organizó el Ayuntamiento, y en la que participaron cerca de 300 vecinos y vecinas.

El Pabellón polideportivo acogió esta jornada, en la que Campos Conde remarcó «o traballo e o esforzo que realizan os servizos sociais do Concello para mellorar a calidade de vida de todos os nosos maiores. Somos unha vila cunha poboación altamente envellecida, e por iso, que con xuntanzas coma esta, queremos contribuír a poñer en valor o sacrificio que fixeron os nosos maiores ao longo de toda a súa vida».

Este acto también sirvió para homenajear a los vecinos de mayor edad de la villa. Jesusa Fernández Veiga, nacida en el año 1914, cumplirá el próximo 1 de noviembre 105 años, y Alfredo Veiga Mourelle nació el 25 de diciembre de 1928, por lo tanto también ha cumplido 91 años.

«Jesusa e Alfredo son o verdadeiro exemplo de que as veciñas e veciños da Pontenova merecen unha homenaxe, unha pensión digna, e por suposto unha residencia pública da que desfrutar e na que poder vivir. Meréceno», resumió Campos Conde.