«A viaxe de Lugo ata Á Coruña dura practicamente o mesmo que a viaxe Madrid-Ourense»

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El portavoz del BNG y teniente-alcalde del Ayuntamiento de Lugo, Rubén Arroxo, acompañado por cargos del BNG de la comarca, realizaron un viaje en ferrocarril desde Lugo a la Coruña para mostrar el tiempo que requiere este trayecto. A la salida, Arraxo afirmó que «unir Galiza con Madrid está moi ben, pero a verdadeira necesidade das galegas e galegos é unir as cidades e vilas de Galiza, sobre todo as de interior, porque as persoas viaxan maioritariamente, entre Lugo, Santiago e Ourense, cidades que non contan cunha conexión de calidade».

Las y los integrantes del BNG subieron al primer tren que une las ciudades de Lugo y A Coruña, que a las 8:25 y cuya duración prevista era de una hora y 47 minutos. El ferrocarril estuvo parado más de 30 minutos en la estación de Curtis, debido a una incidencia producida por un tren de mercancías que realizaba el trayecto contrario, lo que hizo que el recorrido desde Curtis hasta A Coruña se tuviera que realizar en autobus.

«Este tipo de incidencias son habituais na conexión de Lugo á Coruña», afirmó Rubén Arroxo, que añadió «debido a que non contamos con dupla vía, un gran número de frecuencias sofren retrasos, o que unido á falta de frecuencias fai que moitas persoas non opten polo tren como medio de transporte».

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El bus llegó a la estación de A Coruña a las 11:02, con 50 minutos de retraso sobre la hora prevista, y elevando el tiempo total del viaje a 2:35 horas. «A viaxe de Lugo á Coruña en tren dura practicamente o mesmo que a conexión de Ourense e Madrid», afirmó Arroxo a la llegada A Coruña, donde afirmó que «na Galiza precisamos dun servizo de cercanías ferroviarias que conecten as cidades e vilas galegas coa mesma calidade que no resto do estado».

El BNG reclama implantar este servicio en Lugo a través de frecuencias, horarios y precios adecuados con el objetivo de resolver la movilidad habitual por medio de un transporte público eficaz y sustentable como el ferroviario. Además, el BNG defiende la conexión directa de Lugo y Compostela en ferrocarril, «unha cuestión que se podería resolver con 27Km de vía, conectando Curtis e Ordes e creando un traxecto directo entre Lugo e a capital de Galiza», explicó Arroxo.