Apertura del VI Workshop de Hematogeriatría celebrado en San Marcos

761
0
Compartir
Publicidad

El presidente de la Diputación, José Tomé Roca, participó ayer viernes en el acto de apertura del VI Workshop de Hematogeriatría, un encuentro nacional de profesionales sanitarios organizado por el Grupo Español de Hematogeriatría, que en esta edición se celebra en el salón de actos del pazo de San Marcos y lleva por título ‘Haciendo Fácil y Agradable la Hematogeriatría’. Se trata, subrayó José Tomé, de «toda unha declaración de intencións: facer fácil e agradable a atención sanitaria, para facilitar aos pacientes un envellecemento cos maiores niveis de saúde e benestar posible».

«Os que dende as institucións defendemos unha sanidade pública, universal, gratuíta e de calidade, entendemos, como os profesionais, que dita calidade se consegue cando alo menos se conxugan dous factures, a excelencia científica e a dimensión humana da atención sanitaria. Dous rasgos que definen aos profesionais que traballan na sanidade pública lucense e estou convencido de que tamén aos asistentes a este taller», aseguró el presidente de la Diputación.

Junto al mandatario provincial, en la apertura de las jornadas participaron Ramón Ares, gerente de la EOXI Lugo, A Mariña y Monforte de Lemos; Concepción Boqué, presidenta del Grupo Español de Hematogeriatría; y Esperanza Lavilla, coordinadora del workshop, entre otros.