Aprobada la propuesta socialista para la ejecución del desdoblamiento del corredor Nadela-Monforte

163
0
Compartir

La Comisión de Ordenación Territorial del Parlamento de Galicia aprobó hoy una proposición no de Ley presentada por el Grupo Socialista para instar a la Xunta que ejecute el desdoblamiento íntegro del corredor Nadela–Monforte que permita su conversión en Autovía. La portavoz de Obras Públicas, Patricia Otero, presentó esta iniciativa para completar una actuación que «representa a pésima xestión das infraestruturas da Xunta».

La responsable socialista señala que la infraestructura acumula «unha retaíla de promesas reiteradamente incumpridas, retrasos inxustificados e partidas que se consignan ano tras ano nos Orzamentos pero que nunca se executan». La última, dijo, fueron las declaraciones de Feijóo anunciando la futura autovía entre Nadela y Sarria, obviando el tramo Sarria–Monforte y emplazando a un nuevo aplazamiento de esta actuación.

Acusó al presidente de la Xunta de «non escoitar aos alcaldes, facer caso omiso das demandas dos veciños e veciñas e incluso dos consellos técnicos, que veñen sinalando dende hai anos o risco que supón manter o tráfico en dobre sentido nunha vía concibida como autovía para circular en sentido único». Así lo constatan los continuos siniestros registrados en esta carretera, que es un punto negro de siniestralidad viaria en la provincia, algunos de ellos con el fallecimiento de las víctimas.

Instó al gobierno gallego que «non se volvan durmir con estes trámites» y urgió a finalizar una infraestructura iniciada por el gobierno presidido por el socialista Emilio Pérez Touriño. «Aquel Executivo, -explicó-, realizou actuacións complementarias que permitirían o desdobramento total e a súa conversión en autovía, pero a chegada de Feijóo supuxo primeiro unha espera de 6 anos para completar o corredor, que non foi ata 2015, e o adiamento da súa conversión en autovía ata hoxe».

Texto de la iniciativa aprobada hoy:

«O Parlamento de Galicia insta á Xunta de Galicia a que execute, no menor prazo de tempo posible, o desdobramento total do corredor Nadela–Monforte de Lemos para convertelo en autovía».