Compartir

El alcalde de Monforte, el socilaista José Tomé, y la concejal de Cultura, Marina Doutón, presentaron esta mañana el programa de Conciertos Musicales de las Fiestas Patronales 2019, que se van a celebrar del 11 a 16 de agosto en la ciudad del Cabe.

Esta presentación vino motivada, según apuntó el regidor, «porque o novo goberno que saia das próximas eleccións non toma posesión ata mediados de xuño e isto deixaría pouco marxe de tempo para organizar as Festas».

De este modo, añadió, «hoxe solo imos falar do que son as actuacións musicais posto, que o cartel anunciador será presentado cando rematen os traballos de selección dentro duns días, así como o pregoeiro e o programa completo con toda a actividade cultural do verán».

Así el lunes 12 de agosto, actuará el grupo Dvicio, con la Orquesta Marbella. El martes 13, Carlos Baute y la Orquesta Finisterre, al día siguiente, miércoles 14 de agosto, lo hará Chenoa con la Orquesta Principal como teloneros. El jueves 15 de agosto es el turno de Blas Cantó y la Orquesta La Oca. Cerrará los festejos el viernes 16 de agosto la Orquesta Panorama y el grupo ‘Sr. Aliaga’.

El mandatario local manifestó que «Por outra banda, quixemos facer un programa musical tratando de que estas Festas Patronais sexan as festas de todos, que den resposta ós distintos gustos e estilos musicais que poden ter os monfortinos ou as persoas que nos visitan».

Y finalizó destacando que «este programa, sen dúbida, será positivo para o comercio e para a hostelería de Monforte, porque entendemos que o que se inviste nunhas Festas Patronales atractivas como estas produce un retorno moi importante na nosa economía».