Celeste Rodríguez Pombo quiere que «O Saviñao rexurda do estancamento que padece dende fai 30 anos»

751
0

Los socialistas de O Saviñao presentaron este domingo la candidatura con la que concurren a las próximas elecciones municipales, que encabeza nuevamente el portavoz municipal del PSdeG, Celeste Rodríguez Pombo. «Temos que conseguir entre todos e todas que O Saviñao rexurda do estancamento que padece dende fai 30 anos, para que volva ó seu esplendor social e económico, e situalo como un referente na nosa comarca», subrayó el candidato.

Rodríguez Pombo dijo sentirse muy orgullo de la candidatura que lo acompaña en esta cita electoral: «Son 16 persoas, veciñas e veciños do Saviñao, preparados, con experiencia e dispostos a traballar polo futuro da nosa vila e das nosas parroquias».

Además, fijó como una prioridad dentro de su programa electoral la creación de empleo: «Remexeremos cada recuncho en busca de investimentos empresariais para O Saviñao coa finalidade de fornecer a oferta de emprego. Estaremos do lado dos nosos gandeiros, gandeiras e viticultores. Protexeremos e impulsaremos o noso comercio local e tentaremos dinamizar proxectos ligados ao turismo, á paisaxe e aos produtos locais. Unha oferta para traballar, servir e vivir no noso concello».

El candidato socialista se compromete asimismo a «garantir os servizos públicos que melloren a calidade de vida dos máis febles, dos nosos maiores e de quen máis o precisa”. Polo tanto -añadió- vamos a trabajar para darle la vuelta a esto, para ganar estas elecciones escuchando a los vecinos, resolviendo sus problemas, con cercanía, con empatía, defendiendo los servicios públicos, con la promoción económica, con la creación de empleo y con la apuesta por nuestro rural».

El secretario general del PSdeG en la provincia de Lugo, José Tomé Roca, junto al presidente de la Confederación Hidrográfica del Miño-Sil, Antonio Quiroga Díaz, participó en este acto, al que también asistieron responsables orgánicos del partido, así como militantes, simpatizantes y vecinos del municipio y de la comarca.

La candidatura socialista de O Saviñao:

1. Celestino Rodríguez Pombo

2. Begoña Vázquez Sánchez

3. Javier Gallardo Fernández

4. Santiago Gómez Rodríguez

5. Judit López Doutón

6. Jenifer Sánchez Gallardo

7. Eduardo López Pérez

8. María Rodríguez López

9. José Manuel López Rodríguez

10. Patricia Rodríguez Alonso

11. Simón Cancelas Fernández

12. Mónica Domínguez Sánchez

13. José Jaime Díaz Novelle

14. Luisa Méndez Rodríguez

15. Carmen María Casas Rodríguez

16. Luis Varela Aguiar.

Publicidad