Comerciantes y Ayuntamiento de A Pontenova promueven la campaña de Nadal

975
0
Compartir
Publicidad

El alcalde de A Pontenova, Darío Campos Conde y el presidente de la Asociación de Comerciantes de la villa, José Luís Balseiro, presentaron esta sábado la campaña de navidad del comercio local, con la que colabora el Ayuntamiento. Se repartirán un total de 30 vales de compra con un importe de 50 euros cada uno.

Campos Conde explicó que la campaña «inclúe un investimento total de 3.000 euros, na que ademais dos 1.500 euros en premios, haberá unha campaña de promoción, e bolsas reciclabes ca marca da Pontenova que regalaran os establecementos da vila».

El regidor remarcó que a través de esta colaboración se quiere «incentivar e promover entre a veciñanza as compras nos comercios da Pontenova durante o Nadal. Por iso é fundamental traballar da man da Asociación de Comerciantes da vila para contribuír a mellorar a situación do noso pequeno comercio. Este é o momento de apostar e apoiar aos nosos autónomos, aos empresarios e aos pequenos comerciantes, e traballar da man para axudar na recuperación do emprego e da actividade económica do Concello».

Sorteo el 16 de enero de 2021, a través de las redes sociales

El sorteo se celebrará en directo a través de las redes sociales, el día 16 de enero, y se sorteará un bono por cada tienda. En cada vale se recogerán los datos de cada participante. Una vez sorteados, los agraciados serán avisados por teléfono, y podrán canjear sus vales en las tiendas asociadas de la villa. Esta promoción comienza el día 14 de diciembre y finaliza el 6 de enero de 2021.