C@urel Vivo: «Dentro de pouco teremos o Concello cheo de monumentos pero valeiro de xente»

Critica el gasto de 8.000 euros, «nun Monolito que a parte de ser caro e innecesario, é discordante co medio»

1070
0
Compartir

El ayuntamiento de Folgoso do Courel «despilfarra diñeiro público», –según C@urel Vivo– ya que hizo un suplemento de crédito para invertir 120.000 euros en unas ‘pistas polideportivas’ y en un parque infantil. «Non nos aclararon máis detalle deste proxecto. Parecenos que non se axustan o prezo de mercado , nin da compra do terreo nin na execución das obras. O equipo de goberno manifestounos no pleno que non ten claro se será un polideportivo, se unhas pistas se a que se vai adicar, pero si ten claro o gasto»

«En Seoane, -manifiesta el concejal-portavoz de C@aurel Vivo, Óscar Carrete Lage-, precisase unha explanada que sexa para aparcadoiro, e poder poñer algunha carpa nun evento puntual. Xa que é unha vila que en determinados eventos, se queda sen aparcadoiros. Polideportivo, desgraciadamente temos un a menos de 4 km. de Seoane que esta infrausado». Esto demuestra que el gobierno local del PP invierte sin control en proyectos no productivos, que no generan un solo puesto de trabajo estable. «Nos pedimos modificar o presuposto e mirar outros terreos colindantes que nin se consultou se se vendían (como manifestou a alcaldesa no pleno)»

C@urel Vivo solicitó también que se use el superhabit con el que cuenta el Ayuntamiento, para ayuda a domicilio, los fines de semana que no se está haciendo y contratando más personal, sería posible, señala Carrete Lage

En ese pleno también denegaron la propuesta de proteger la marca Courel-Caurel. Prefieren registrar marcas que no son necesarias, como la de la ‘Festa da Castaña do Courel’ –aún la solicitaron este pasado miércoles día 26 de octubre, después de 30 años celebrándose, para las clases de servicios 35 y 41-. «Como se a festa da castaña do courel, a fosen a rexistrar en vilalba….. Malgastar fondos de todos para causas innecesarias. Gastan 8.000 euros públicos, nun Monolito que a parte de ser caro e innecesario, é discordante co medio».

«Os veciños, -prosigue Óscar Carrete– temos que construir con materiais acordes co entorno (madeira, pizarra..). Pero eles poden poñer o que sexa, gastando o que sexa. Semella que será outro despilfarro, como cando gastaron 57.000 euros nunha área de descanso infrausada e asilvestrada. Inversións que benefician uns poucos e que nos perxudican a todos, xa que se paga con diñeiro público e pouco axudan a revivir o rural. «Dentro de pouco se seguimos con este goberno, teremos o Concello cheo de monumentos pero valeiro de xente».

En el mismo pleno, uno de los ruegos, que hizo C@urel Vivo, fue manifestarse los tres grupos, delante de la Diputación si no comienzan las obras de la residencia, que el Gobierno provincial aseguró que comenzarían en septiembre. «Como sempre nin PSOE nin PP colleu o testigo de ir unidos solicitar cousas importantes pora o concello do Courel», incide Carrete Lage.

C@urel Vivo, remata resumiendo que «no Courel, estase a delapidar aforros en proxectos non produtivos (co voto a favor do PSOE) porque o goberno non ten máis ideas cas de seguir a malgobernar a terra»