C@urel Vivo denuncia irregularidades en el Padrón de habitantes de Folgoso do Courel

«Cotexamos máis de 30 persoas en situación irregular, algunhas empadroadas en actuais garaxes, en casas situadas en diferentes localizacións polo Concello», señalan.

1611
0
Compartir
Publicidad

Desde C@urel Vivo vienen en denunciar ante la Oficina del Censo Electoral las irregularidades que se están llevando a cabo en el Padrón de habitantes del Ayuntamiento de Folgoso do Courel.

«Vimos comprobando como de maneira reiterada nos últimos meses se están a producir empadroamentos irregulares no noso concello. Dado que se trata dun concello pequeno é fácil comprobar que moitos destes “novos veciños” non son tal, e non só non viven de maneira habitual no mesmo, senón que tampouco manteñen, supostamente, ningún tipo de vínculo con este territorio, o que nos fai pensar que se trata soamente de unha manobra política de cara as vindeiras eleccións municipais para as que faltan catro meses», pone de manifiesto el concejal de C@urel Vivo, Óscar Carrete Lage.

«Cotexamos máis de 30 persoas en situación irregular, -añade Carrete Lage-algunhas empadroadas en actuais garaxes, en casas situadas en diferentes localizacións polo Concello. Os empadroados son residentes doutros concellos e por amizade, parentesco con persoas vinculadas ó Partido Popular, empresarios con recentes tratos comerciais co noso Concello, albaneis»

Desde C@urel Vivo recuerdan a todas las personas que se están empadronando de forma irregular, bien sea por decisión propia o por algún tipo de presión o coacción; que está acción es sancionada según Real Decreto 1690/1986. «Ademais con este feito están a vulnerar o dereito que temos os veciños do Courel a libre elección política, xa que o empadroamento de xente que non fai vida no territorio desvirtúa a decisión real dos que aquí vivimos no reconto final das eleccións», continua Oscar Carrete.

Por lo que desde C@urel Vivo emplazan a las citadas personas, que se empadronen en sus lugares de residencia en las próximas semanas. De ver que desde el INE no actúan con contundencia, están barajando poner una denuncia en el Juzgado, citando uno por uno, los casos que consideran irregulares.

También apuntan que tienen conocimiento que desde PSOE do Caurel se presentó una denuncia en el mismo sentido.

El concejal-portavoz C@urel Vivo, remata el comunicado con una cita de la cantante, compositora y activista estadounidense Joan Baez, traducida al galego: “Se non pelexas para acabar ca corrupción e a podredume, acabarás formando parte dela”,

La imagen que encabeza esta información corresponde a uno de los lugares, en los que se está empadronando a determinada gente, según C@urel Vivo.