C@urel Vivo denuncia que en el municipio aún no hay brigadas ni plan antiincendios

1242
0
Compartir
Publicidad

«Que no Courel, aínda non teñamos feitas as brigadas de extinción e prevención de incendios, supón un gran risco para a nosa terra e a nosa xente. Estamos practicamente no mes de agosto e aínda non foi convocada ningunha praza de brigadista nin motobomba por parte do Concello», denuncia el concejal-portavoz de C@urel Vivo Óscar Carrete Lage

Para C@urel Vivo, que no haya efectivos en pleno verano, como ya hay en ayuntamientos limítrofes, supone un riesgo evidente. A la vez que recuerdan que el año pasado, el ayuntamiento, iba a renunciar a una brigada, por falta de personal, de no ser por el grupo municipal de C@urel Vivo «que pedimos unha semana máis de prazo para anotarse e máis difusión», añade Carrete Lage

Este año, cuando los ayuntamientos limítrofes ya tienen brigadas y en la mayoria de los casos, mejor pagadas que en O Courel, pone de nuevo muy dificil que se cubran las plazas para las dos brigadas, apunta el portavoz de C@urel Vivo.

«No Courel, vemos que non se cumpren as faixas de perímetro para protexer as aldeas en caso de lumes, é dicir; o Concello non fai as labores de prevención, nin esixe que se cumpran, en todo o ano. Nin tan sequera en época estival»

Por todo ello, desde C@urel Vivo piden al equipo de gobierno, que saquen ya las plazas a concurso y las difundan de tal manera que se cubran las dos brigadas a la mayor brevedad posible. «Ditas brigadas, deberían servir para facer esas faixas en aldeas que realmente perigarían en caso dun lume. Como é o caso de aldeas, que so teñen unha saida por carretera, aldeas que teñen o monte de especies pirófilas moi cerca (uces, silvas, e xestas ao carón das casas…»

E insisten en su denuncia: «O noso Concello, non ten un plan de evacuación, nin antiincendios»