C@urel Vivo denuncia que las carreteras de O Courel, no se limpian o se hace tarde

La carretera que va de Seoane a Campelo -en la imagen- estuvo 12 horas cortada al trafico, según la formación política

421
0
Compartir

El concejal-portavoz C@urel Vivo, Óscar Carrete Lage, viene en denunciar que la carretera que va de Seoane a Campelo estuvo 12 horas cortada al trafico por la nieve, –carretera a la que corresponde la imagen tomada a las 14:20 de este mediodía- «logo de pasar toda a noite e a maña, a estrada intransitable»

Para Óscar Carrete, «as administracións non cumplen ca montaña –do Courel- e as empresas que levan o mantemento, esperan a que cubra mais de 10 cm e logo queren limpar rapido. Seguen sen adicar recursos e tempo ao illamento que estamos habituados, cando non son as fochancas, son as nevaradas».

El concejal-portavoz C@urel Vivo añade que «a nosa veciñanza debe contar con servizos dignos e tanto PSOE na deputacion como PP no concello deberianse preocupar mais das nosas necesidades».

Para Carrete Lage «adicanse recursos a helicópteros e radares de última xeneración pero en mantemento  de estradas, pouco». Por lo que remata pidiendo a la gente que reflexione, a la vez que se pregunta, «..se fose en Lugo, deixariana intransitable mais de 10 horas como no Courel?»