C@urel Vivo pide mejoras en las carreteras alternativas del municipio tras el derrumbe de la carretera principal

747
0
Compartir
Publicidad

Desde la formación política C@urel Vivo instan a la Diputación de Lugo a mejorar las carreteras alternativas -tras el derrumbe de la carretera principal que une la localidad de Quiroga con O Courel- ya que no cuentan con quitamiedos e incluso en algún lugar hay pequeños socavones, como en la carretera de A Campa, a la que corresponde la fotografía que ilustra esta información. «No noso concello non se inviste o suficiente desde as administracións e agora co colapso da galería da canteira, vese a pouca inversión en estradas alternativas e en biondas nos últimos anos», señala el concejal y portavoz de C@urel Vivo Óscar Carretete Lage.

«Desde CV -añade- queremos recalcar que o Courel segue tendo todos os atractivos innatos para visitalo e tamén estradas polas que acceder a el con seguridade. Pero as estradas alternativas precisan de melloras no firme e vallado. No pleno de onte pedímoslle á Sr Alcaldesa, que se reunise coas empresas locais e hosteleiras que serán os grandes perxudicadas economicamente do peche».

«Os hosteleiros xa están a sufrir cancelacións de reservas. A Sra. Alcadesa díxonos que non se ía a reunir cos axentes locais, que non facía falta, o que nos parece gravisimo dado que somos os grandes afectados».

«Moita foto no lugar coa Xunta de Galicia dos feitos pero a veciñanza precisa solucións. No Courel sabemos de primeira man como os prazos das administracións se alongan», insiste en denunciar Carrete Lage.

Según C@urel Vivo , la carretera que une O Courel con Pedrafita do Cebreiro sigue sin rematar el tramo que debería haber finalizado en diciembre y que la Diputación va a certificar sin quedar como reza en el proyecto de obra. «Solicitaremos tamén por rexistro da deputación que non se certifique dita obra e se árranxe correctamente».

La alcaldesa responde

La alcalde de Folgoso do Courel Lola Castro emitió ayer un comunicado para salir al paso de las declaraciones del grupo municipal C@urel Vivo, señalando que desde la Alcaldía ya se hizo esta semana la solicitud para pedir una reunión urgente con el presidente de la Diputación, que a su vez es el responsable de obras (Xestión Territorial) para que puedan actuar en las carreteras de su titularidad y hacer mejoras en las mismas. Se está a la espera de que la Diputación concerte esa reunión. «Esta información xa se lles trasladou no Pleno celebrado onte», apuntó Lola Castro

En relación con los hosteleros y sector turístico, «o Goberno local rexeita que se intente usar politicamente unha desgraza como a acontecida co afundimento da estrada para crear enfrontamentos».

La regidora lo que explicó ayer en el Pleno es que no se sabe cuales van a ser las soluciones definitivas ni los plazos, motivo por lo que aún no se hizo ninguna convocatoria de reunión. «O que se sabe ata a data xa se foi facendo público a través das canles oficiais do Concello e dos medios de comunicación».

«O Concello está buscando alternativas e publicándoas nas páxinas oficias e dándolles difusión e animando á xente a que nos siga visitando. En todas as declaracións da alcaldesa así o fixo, explicar os datos oficiais que lle foron trasladado e insistir en que a xente non deixe de vir ao Courel».

El Gobierno local -remata el comunicado- «lamenta que o voceiro de C@urel Vivo empregue o seu posto de concelleiro para xerar malestar, cando os veciños e veciñas saben que o Goberno local está sempre á súa disposición e facilita sempre toda a información da que dispón e pode ser de utilidade, como así se fixo desde o primeiro momento do suceso e se seguirá facendo».