C@urel Vivo pide un Plan de Rehabilitación Rural (ARI) para O Courel

1634
0
Compartir
Publicidad

El grupo municipal C@urel Vivo viene de presentar ante el Ayuntamiento de Folgoso do Courel una moción para su discusión y aprobación por el pleno de la corporación del próximo mes de septiembre de un Plan de Rehabilitación Rural (ARI) para el Ayuntamiento

El concejal-portavoz de este grupo político, Óscar Carrete Lage, señala que «a Xunta de Galicia con fondos Europeos, levou a cabo máis de 50 plans de rehabilitacións de centros históricos , no Camiño de Santiago e en aldeas rurais de toda Galicia. Ningún deles foi proposto de oficio pola Xunta de Galicia, nin tampouco solicitado desde o Concello do Courel».

«De feito, tódolos concellos lindeiros ó noso, obtiveron tales axudas. A Pobra do Brollón, Quiroga, Ribas de Sil (entre outros) contan este ano cunha axuda de 850.000 euros. Samos e Pedrafita do Cebreiro, no 2011, tiveron axudas para 18 aldeas no primeiro e 7 no segundo caso», añade Carrete Lage.

C@urel Vivo, propone al pleno la adopción de un cauerdo que incluya, solicitarle a la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda que ponga en marcha un plan para rehabilitación de viviendas para propietarios que se deseen acoger a ello, «en todo o noso concello».

Así como solicitarle a la Xunta de Galicia un convenio para mantener en pie las construcciones, que no siendo vivienda, los propietarios deseen mantenerlas en correcto estado. «Tales como cabanas, muíños, albares, etc..», remata el escrito.