Compartir
Foto de archivo | CRTVG
Publicidad

El concejal y portavoz del grupo municipal de C@urel Vivo, Óscar Carrete Lage, tras mantener una reunión el pasado 6 de marzo con los taxistas de la localidad y con la portavoz del PSOE, Carmen Álvarez, el portavoz del PP estaba avisado pero no acudió a la cita, redactó una propuesta que ahora viene de presentar en forma de moción ante el pleno de la corporación de Folgoso do Courel, que se va a celebrar el próximo día 26, para debatir la propuesta de crear un plan de transporte público y gratuito en todas las aldeas del municipio

Carrete Lage expone en su escrito que «no noso concello, hai unha gran carencia de transporte público entre as aldeas e as 2 vilas. Os nosos maiores sábeno ben cando teñen que ir ao medico, farmacia, as tendas ou o banco. Xa que na maioría dos casos teñen que chamar o taxi, resentíndose as súas pagas; pagas mínimas, en moitos casos».

«Por conseguinte, -entiende Carretere- un transporte interno no Courel é bo para a nosa veciñanza, pero tamén favorecerá que a xente compre máis nas vilas de referencia (Folgoso e Seoane); así como apostar polos taxistas locais, que son parte da nosa veciñanza e apostaron por emprender no noso Concello».

«Con este plan, non se pretende desprezar o que recentemente acaba de poñer a Xunta de Galicia. Podéndose complementar perfectamente, facendo así unha cobertura que chega a tódalas aldeas , cun investimento asumible polo Concello».

El plan que presenta C@urel Vivo, que cumple correctamente la Ley de licitaciones, (al no exceder el gasto de 15.000), ni repitiendo la persona contratada, constaría de 9 rutas a la semana y con ellas se cubrirían todos los núcleos y serían gratuitos para los usuarios. «Tras ter unha reunión cos taxistas locais, ven viable e interesante o plan» «O plan que se plantexa, sería de que calquera persoa chame o taxis», añade Carrete Lage.

Lo que pretende C@urel Vivo con esta moción, que considera de interés municipal, es que el pleno de la corporación acuerde tres puntos:

1.- Que os concelleiros aquí presentes, votemos a favor de que o Courel, teña un transporte interno.

2.- Que a Sra Alcaldesa, solicite axuda económica a Xunta de Galicia e á Deputación de Lugo, para facerse cargo cos gastos e mentres tanto, se subvencione desde o Concello.

3.- Tras a aprobación da mesma, que se fagan vindeiras xuntanzas cos taxistas, para perfilar e mellorar o plan.