Compartir

El concejal-portavoz de C@urel Vivo Óscar Carrete Lage, -en la imagen- viene de anunciar a través de un comunicado de prensa, que esta formación política va a recurrir en alzada la concesión de renovación de la marca O Caurel, para amparar productos de la clase 29, publicada en el Boletín Oficial de la Propiedad Industrial del día de ayer viernes 19 de julio, a favor de Cecosa Institucional, S.L. cuyo socio único es Eroski Sociedad Cooperativa. Tanto la solicitud de renovación de la marca como el cambio de titularidad -con anterioridad estaba a nombre de Cecosa Varios, S.L.– fueron presentados ante la Oficina Española de Patentes y Marcas el pasado 28 de junio de 2019.

Según señala Óscar Carrete: «Tras levar un ano recalcando os artigos de incumplimento no uso da marca Caurel o Concello prefire mirar para outro lado. Onte caducaban, ós 10 anos da concesión da marca. Desde o Concello de Folgoso do Courel non se presentou recurso algún para impedir a súa renovación. Cremos que a maiores debería ser reclamada, para que poidese ser usada para productos que, de verdade, se producen no Caurel».

«Vimos como o 18 se fixo un cambio de titularidade interno da marca e o 19 a renovaron para seguir usandoa, nunha carne de baixa calidade. Desprestixiando a serra e enganando ó consumidor final».

«Mentras o equipo de goberno, vemos como solo está pendente da deputacion, chegando a dicir (nun post do PP provincial do 6 de xullo), que ‘O seu único compromiso é a provincia’. Pero resulta que a nosa alcaldesa está a cobrar adicación exclusiva do Courel para defender os nosos intereses. O cal non se se ve neste asunto».

«Suplindo estas carencias, desde C@urel Vivo imos presentar un recurso de alzada -tienen un mes para hacerlo- e pedir a anulacion de dita renovación. Posteriormente o Concello ou unha entidade que engloba os empresarios desta serra, deberían poder facer uso dela».