Compartir
Publicidad

Este año de nuevo O Courel se queda sin médico por vacaciones. Al menos esto es lo que viene en denunciar mediante un comunicado el concejal-portavoz del grupo de C@urel Vivo–PDDdG, Óscar Carrete Lage, «A Consellería de Sanidade e á Xunta de Galicia non lle importa que varias persoas estean agardando por atención médica á vez, en centros de saude distintos e solo teñamos un efectivo. Reiteramos as críticas a esa postura da Xunta de que no rural non fai falta unha atención sanitaria en condicións»

Óscar Carrete, se pregunta «que veu facer recentemente o conselleiro de Sanidade ó Courel… se non traía medidas para paliar esta problemática?. Están a xogar co servizo máis necesario que temos. Non podemos esperar a mirar como acaban cos poucos servizos que temos. Que pasaría so señor Feixó ou Almuiña, se teñen unha urxencia nesta serra, esperarán horas a que lle toque a atención?»

El pasado año C@urel Vivo–PDDdG, presentó por registro una reclamación sobre esta problemática, a la que acompañó cerca de 2.000 firmas, además de trasladarse a Santiago, junto a representante de los otros partidos del Ayuntamiento, para revindicar al menos un médico más. Tras aquella reclamación sobre las deficiencias médicas en O Courel, recibieron respuesta del gerente del área sanitaria lucense, Ramón Ares, excusándose que no había efectivos para cubrir las plazas.«Algo que negou o colexo de médicos, -señala Carrete Lage– afirmando que o problema está en que a Consellería oferta traballos de días e pouco estables. En vez de sacar prazas novas e cubrir as vacantes necesarias»

El concejal-portavoz del grupo de C@urel Vivo–PDDdG, no se queda aquí, pues añade: «Non lles chega con estarse cargando o Hospital de Monforte, recortando especialistas, ambulancias, mandando operar á privada para beneficio de algúns .. Que no caso da atención primaria o caso é peor. Como pode un profesional, atender dous centros á vez e as saídas… Pois atendeas porque o doutor/a acepta xa que lle compensa económicamente..en deprimento da atención dos pacentes…»

Ademas les recuerda a los «señores de garabata», que están incurriendo en la estrategia de la UE que establece: ‘La igualdad de oportunidades para todos en lo que respeta a la buena salud y la asistencia sanitaria de calidad (independientemente de los ingresos, el sexo, la etnia, etc.). Añadiendo que se está vulnerando el artículo 51.1 de la Carta Magna: ‘Los poderes públicos garantizarán la defensa de los consumidores y usuarios, protegiendo, mediante procedimientos eficaces, la seguridad, la salud..’

«Fixemos unha reclamación por elo ó Defensor do Pobo en España e en Bruxelas e iremos aló se fai falla, para que no Courel a sanidade se blinde. Xa que reclamarlle á Conselleria e como tirarlle pedras a un río»

Visita del conselleiro

Respecto a la visita realizada recientemente por el Conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña, a O Courel, Óscar Carrete dice desconocer «a que veu» afirmando que «sería interesante que quen o recibiu, nolo acalare»