Compartir
Publicidad

El presidente de la Diputación, Darío Campos Conde, y la alcaldesa de O Incio, Laura Celeiro García, supervisaron los trabajos de mejora que se realizaron en 4 núcleos rurales de O Incio con una aportación de 40.000 euros.

Son los núcleos de Teimoi, en la parroquia de Santa María do Mao, de Outeiro, en la de Hospital de O Incio, de Vilansante, en la de Vilasante, y de Viloira, en la de Santalla de Bardaos. Las actuaciones, que consistieron en la ampliación de estos accesos y rehabilitación del firme con riego asfáltico, benefician en su conjunto a unos 50 vecinos que viven en estos núcleos del rural.

Campos Conde destacó que «estas son pequenas actuacións pero que teñen un grande beneficio para os veciños. Por exemplo, en Teimoi e Viloira, realizáronse traballos de ampliación das vías para garantirlles o servizo de recollida de lixo pois a estreiteza delas impedía que pasase o camión. Ademais, dende a Deputación e Concello queremos agradecerlle aos veciños de ambos os dos núcleos a súa colaboración pois cederon parte dos seus terreos para executar estes traballos. En Outeiro e Vilasante as melloras consistiron na adecuación do firme destas pistas para pavimentalas, e facelas así máis limpas e seguras».

Celeiro García explicó que «grazas á colaboración da Deputación, dende o Concello podemos continuar mellorando as comunicación e espazos públicos que hai no Incio, xa que sen ela, seríanos moi difícil poder realizar este tipo de traballos pois no Concello hai 28 parroquias e máis de 120 núcleos rurais».