Compartir
Publicidad

El alcalde de Monforte prosigue con la ronda de visitas a las parroquias monfortinas. Así se informa a través de la web municipal. El objetivo de José Tomé Roca es hacer balance de las obras realizadas por el Gobierno local desde 2015. El regidor aprovecha estos encuentros con los vecinos para escuchar sus propuestas. En esta ocasión, el turno fue para la parroquia de Piñeira.

El mandatario local destacó que «neste caso, o investimento que realizamos dende a miña chegada á Alcaldía ascende a 280.000 euros. Hai que ter en conta que nesta cifra incluímos dous proxectos moi importantes para a zona: o asfaltado na rúa principal do polígono industrial, cuxo custe foi de 48.800 euros; así como a dotación da nova iluminación do polígono do Reboredo. Neste caso, o investimento foi de 54.493 euros».

Hace falta recordar que el polígono industrial pertenece a la parroquia de Piñeira. José Tomé señala que, sin tener en cuenta las inversiones realizados polígono industrial, la inversión en otras obras en esta parroquia fue de 176.707 euros.

En esta reunión el alcalde destacó que «todas estas actuacións supuxeron, e van supoñer, unha mellora moi significativa nas comunicacións viarias de Piñeira con outras parroquias así como co casco urbano de Monforte, logo de que dentro duns días se arranxe a estrada que une a antiga Nacional 120 coa Barxela, unha vía moi empregada polos veciños e polos vehículos procedentes de Sober»