El autobús-cocina del ‘Saborea a túa provincia’ llenó de gastronomía la plaza de San Marcos de Lugo

272
0
Compartir

La diputada de e Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, junto con la concejal de Cohesión e Dinamización Social del Ayuntamiento de Lugo y también diputada de Formación, Ensino e Economía do Coñecemento, Ana González Abelleira, participó este domingo en la última jornada del ‘Saborea a túa provincia’, que acogió la plaza de San Marcos de la capital provincial.

A lo largo del día se realizaron varias degustaciones gastronómicas a cargo de la asociación provincial de cocineros. En esta ocasión se puso al cargo de los fogones el cocinero Pablo Vila Cano, del restaurante Oca de Santiago, y preparó patata del país con panceta, setas, yema de huevo curada y pedazos de pan de maíz, además de una sobremesa basada en un bizcocho de chocolate amargo y castaña, crema de Orujo de Galicia y helado de queso San Simón. Dos recetas que se dieron a probar entre los asistentes en las degustaciones gratuitas, al tiempo que también se pudo disfrutar de las actuaciones del mago Rafa, de la música de Xoglares de Lemos y de la actuación de Jotinho’s.

Además, las personas que se unieron al ‘Saborea a túa provincia’ participaron en los diferentes sorteos de lotes de productos. Para los más pequeños y pequeñas de la casa se organizó un taller de cocina por la mañana, donde se convirtieron en auténticos chefs elaborando sus propias recetas.

Un apoyo a la economía local

La diputada de e Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, recordó que esta acción «forma parte do Plan de Impulso da Economía da Provincia que temos en marcha na Deputación de Lugo e co que levamos implantando medidas ao longo da provincia para dinamizar a nosa economía e os sectores máis afectados polo impacto da pandemia, como son a hostalería, o turismo, o comercio local e os pequenos produtores».

García Porto incidió en que «é un programa deseñado dende o prisma de que estamos atravesando unha pandemia, por iso son actividades seguras onde temos persoal supervisando o cumprimento das medidas, os participantes gardan a distancia, á vez que lle botamos unha man aos nosos produtores e comerciantes».

Balance positivo del Saborea

Pilar García Porto explicó que el programa ‘Saborea a túa provincia’ tuvo muy buena acogida en todas las localidades en las que estuvo este mes de agosto: Viveiro, Burela, Lourenzá, O Valadouro, Vilalba, Guitiriz, A Fonsagrada y Láncara. «Estamos satisfeitos porque a xente participou nas diferentes actividades que se programan, tanto nas pensadas para os pequenos da casa como nas degustacións e actuacións musicais. O balance é moi positivo», apuntó la diputada de Promoción do Territorio e Turismo.

El recinto del Saborea se instala en puntos céntricos de las villas, «un feito que percibimos que anima tanto a veciños como visitantes a dar un paseo e desfrutar desta iniciativa, ata algúns repetiron en varias localidades»

García Porto, explicó que desde un primer momento «se tiveron en conta as restricións e pautas indicadas polas autoridades sanitarias para cada municipio, reforzando incluso as medidas para controlar os aforos, acoutar o recinto e entregar envases individuais, primando sempre a seguridade dos participantes».

El ‘Saborea a túa provincia’ nace con vocación de continuidad «porque responde ó modelo de turismo polo que apostamos dende a Deputación de Lugo para favorecer o desenvolvemento socioeconómico da provincia: un turismo de calidade, sostible, non masificado, que pon en valor o patrimonio e que crea emprego, especialmente no rural», explico la responsable de Turismo de la institución provincial.