El ayuntamiento de Monforte y SEA acuerdan estudiar la ampliación del polígono de O Reboredo

1065
0
Compartir
Publicidad

El alcalde de Monforte, José Tomé Roca y la gerente de ‘Suelo Empresarial del Atlántico’ (SEA), Beatriz Sestayo, se reunieron esta mañana en la casa consistorial para analizar los últimos avances logrados en el polígono industrial de O Reboredo, uno de los 13 que gestiona en Galicia la entidad, dependiente del Ministerio de Transportes.

En la rueda de prensa posterior, han expresado su satisfacción por la dinámica del polígono en los últimos tres años, que ha permitido que solo queden 8 parcelas disponibles, tras la venta de hasta 12 parcelas en ese período. El ejercicio 2021, han señalado, ha demostrado la consolidación del área industrial de O Reboredo en el que se han cerrado tres operaciones de cerca de 30.000 metros cuadrados de superficie por importe de 349.000 euros.

En concreto, de una parcela de 14.039 metros cuadrados y otras dos, de 7.004 y otra de 7.908 metros cuadrados. De momento, por cuestión de confidencialidad y de respeto empresarial, no se informará de los nombres de los compradores, hasta la formalización efectiva ante notario.

Posible ampliación del polígono

El regidor local ha subrayado que el «Polígono do Reboredo é un polígono con moitas posibilidades e ben comunicado, por atoparse a 1,5 Km da N-120 e tamén da futura autovía A-76, así como unha ubicación xeográfica que o pode facer atractivo para empresas de fora do noso ámbito territorial», destacando «a boa saúde» con la que, en la actualidad, cuenta este polígono, gracias «á venda de moitas parcelas e estando en proxecto varias construcións industriais para darlle ese uso industrial para o que están concebidas».

El mandatario monfortino añadió que «dende que eu son alcalde, dende que en Madrid goberna Pedro Sánchez, e dende que o SEA está xestionado por Beatriz Sestayo, vendéronse dende 2018, 12 parcelas. Por iso, dende o Concello ímoslle prantexar a Suelo Empresarial del Atlántico a necesidade da ampliación do Polígono do Reboredo para cubrir a demanda actual, e ó mesmo tempo, proxectalo cara o futuro».

En su intervención, José Tomé incidió en que «por parte do Concello, imos seguir traballando para levar a cabo actuacións de melloras moi relevantes, que teñen que ver co aumento do desenvolvemento urbano e tamén coa mellora do saneamento integral do Polígono».

Tomé Roca concluyó haciendo suyas las palabras «dun empresario moi activo do polígono» afirmando que «dun xeito moderado, Monforte vai volver a entrar nunha etapa de crecemento: crecemento industrial, crecemento económico, crecemento do emprego, e polo tanto, un crecemento socioeconómico no seu conxunto».