El BNG convoca para el lunes una concentración delante del Centro de Saúde de Monforte

Con en fin de denunciar la falta de pediatras

666
0
Compartir
Publicidad

El BNG de Lugo Sul convoca a los vecinos de la comarca de Lemos, a una concentración para el próximo lunes, día 09 de enero, a las 13:00 horas, delante del Centro de Saúde de Monforte de Lemos, para denunciar la falta de pediatras.

Desde el BNG levan varios meses denunciando la precaria situación de la sanidad en Galicia, con recortes presupuestarios que provocan «unha escandalosa mingua na calidade do servizo sanitario».

Hace apenas una semana denunciaban la grave falta de personal que existe en todas las categorías de Atención Primaria, principalmente de personal médico, lo que incluye el servicio de pediatría. «Sen nenos non hai futuro, e sen pediatras non hai atención médica para eles», recordaba la diputada del BNG en el Parlamento gallego, Carme Aira.

Ante esta situación, o Bloque Nacionalista Galego en Lugo Sul, convoca a toda a veciñanza da comarca a participar nunha concentración que se desenvolverá o vindeiro luns, día 9 de xaneiro, ás 13:00 horas, diante do Centro de Saúde de Monforte de Lemos».