El BNG de Lugo reclama al Estado y a la Xunta intervenir Alcoa

836
0
Compartir
Publicidad

El grupo provincial del BNG sacó adelante en el pleno de la Diputación provincial celebrado este martes una moción que «reclama ao Estado e á Xunta intervir Alcoa e retornala ao ámbito público para manter os postos de traballo que dependen do complexo industrial de San Cibrao e o futuro económico e social da comarca da Mariña».

El portavoz nacionalista Efrén Castro, urgió a los dos gobiernos a «poñer solucións enriba da mesa para o aluminio porque», advirtió, «o reloxo corre en contra dos intereses dos traballadores e da comarca da Mariña e quédanos moi pouco tempo».

En el debate de la moción, en el que PP y PSOE defendieron la gestión de Junta y gobierno del Estado, Efrén Castro apuntó que «aquí non se trata de buscar culpables ou de pasarse a pelota. Ese tempo xa pasou. Hai dous gobernos que teñen que poñerse a salvar a situación porque Alcoa xa dixo, alomenos publicamente, que para eles a factoría de San Cibrao non ten futuro. É unha multinacional e ten outros intereses. Polo tanto o único que pode salvar agora a situación da Mariña é a nacionalización, ou intervención, chámenlle como queiran. A nos válenos», apuntó.

El portavoz nacionalista aludió al informe presentado este lunes por la CIG en el que se desgranan los aspectos jurídicos del procedimiento de intervención, de acuerdo con el marco normativo europeo y estatal.

La moción, que también reclama la creación de una tarifa eléctrica gallega que rebaje el precio de la energía en Galicia para las electrointensivas y para el resto del tejido industrial y de los consumidores, se aprobó con los votos a favor del PSOE y la abstención del Partido Popular.

El portavoz nacionalista afeó la abstención de los populares cuando se reclama «o mesmo que piden os traballadores e o comité de empresa e que é a única solución posible unha vez que Alcoa dixo publicamente que non lle interesaba seguir coa produción en San Cibrao».

El diputado del BNG se sumará a la manifestación que tendrá lugar mañana en Santiago de Compostela.