El BNG de Pantón denuncia el abandono que sufren la mayoría de las aldeas por parte del Gobierno municipal

A la vez que añade que se concentra en una misma parroquia el 92,2% de las inversiones realizadas hasta el momento desde el año 2019.

541
0
Compartir

El BNG de Pantón viene de denunciar que en el municipio existen 26 parroquias y el que gobierno municipal concentra en una misma parroquia el 92,2% de las inversiones realizadas hasta el momento desde el año 2019. «Mais isto non sería un problema se as outras parroquias tivesen bos servizos», mantienen desde la formación nacionalista.

Por lo que vienen en registra una moción emplazando al Gobierno local a proceder al arreglo urgente de los accesos al lugar do Pumar en la parroquia pantonesa de San Martiño de Tribás, y también al arreglo de la carretera de titularidad municipal que une las parroquias de Santo Estevo do Mato y San Martiño de Tribás. «Esta estrada xa fora levada a pleno polo BNG no anterior mandato e segue no mesmo estado», recuerdan.

Además, mantienen desde el BNG, que se bien el abandono municipal es indiscutible, existen también responsabilidades del Gobierno gallego, titular del corredor C.G. 2.1. que dejó tras su construcción mal las zonas de afición y en la actualidad se forman balsas de agua. Previenen también de la peligrosidad de incendios «porque o entorno do corredor debe ser rozado por fóra, mais cando hai casas nas proximidades».

«O goberno municipal de Pantón hai tempo que limita os investimentos no rural a anuncios que nunca chegan, e agora nas aldeas xa palpamos o desprezo e a indiferenza coa que trata as nosas peticións», afirma la portavoz municipal Rosana Prieto Florines vecina también de una aldea sin servicios básicos de competencia municipal.

La propuesta del BNG incluye la petición de la redacción de una ordenanza municipal para que gobierne quien gobierne no se den situaciones tercermundistas como la que se está dando en el lugar do Pumar.

«O lóxico sería que a nosa moción saíse aprobada, pero vendo as reaccións do alcalde a calquera proposta nosa, probablemente sexamos pasto das súas iras, e eu insultada de novo», lamenta con visible tristeza la portavoz municipal del BNG, quien añade que «a aptitude do alcalde de non querer sumar é daniña para todos, e iso é o que el non ve, pensa que me manca a min. É lamentable, pero é así».

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

Por todo ello pide que se someta a debate y aprobación por el Pleno su moción, en la que proponen la adopción de cinco acuerdos:

1-. Que o Concello de Pantón proceda de maneira urxente ao arranxo dun camiño de titularidade municipal que ten aillado a dous veciños todo o ano, e a dúas vivendas nos periodos vacacionais.

2.- Que valore e reformule a iluminación do citado camiño do Pumar que dá acceso ás casas.

3.- Que demande do Goberno da Xunta de Galicia solucións para as obras e responsabilidades que lle poidan corresponder por xerar balsas de auga nunha estrada de titularidade municipal. Así como o mantemento das marxes do corredor, nomeadamente no punto citado polo risco de incendios tan preto das casas.

4.– Redactar unha ordenanza municipal en cumprimento do que aconsella a lei, o que dotaría de rigor e obxectividade as actuacións dos gobernos municipais a este respecto.

5.- Proceder ao arranxo da estrada de titularidade municipal que une Santo Estevo do Mato con San Martiño de Tribás, nomeadamente o tramo que une Marrás con Tribás.