El BNG de Pantón traslada de nuevo al Parlamento la necesidad de un tercer médico de familia

622
0
Compartir
Publicidad

El BNG de Pantón presentó diferentes iniciativas en el Parlamento y en el Ayuntamiento para evitar la pérdida del tercer médico en Pantón, pero hasta ahora lo único que consiguió fueron promesas que la alcaldía hace en la prensa y que persiguen como mínimo «enganar á poboación», señala la portavoz municipal del BNG, Rosa Ana Prieto Florines.

«Os datos certos son que perdemos dúas profesionais en seis meses , e a consellaría de Sanidade pretende tapar esta enorme carencia co anuncio da construción dun novo centro de saúde. De novo o PP prioriza o cemento sobre as persoas», añade Prieto Florines, quien defiende que lo urgente y necesario es dotar de personal el actual centro antes que ninguna otra cosa.

Esta formación política encabezó las protestas sociales a la acción institucional, y sigue pidiendo la reposición del tercer médico, «que parece máis lonxe hoxe que hai un mes». Recuerdan los nacionalistas que «concellos da nosa contorna con menos población ca nós teñen tres médicos e a déixannos con dous, e con promesas baleiras do noso alcalde que non foi quen de sacar un compromiso serio e firme para a cobertura da terceira praza de medicina de familia. No canto de porfiar e esixir esta terceira praza, o alcalde está agora ocupado da procura de terreos para un novo centro médico. Algo incomprensible para a nosa formación que non acaba de entender cal é o criterio do goberno municipal para priorizar o cemento por riba dos recursos humanos e a atención sanitaria pública e de calidade».

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

Desde el BNG de Pantón anuncian nuevas acciones institucionales en el municipio y en el parlamento gallego para el mes de enero con la intención de dar cobertura definitiva a esa tercera plaza, y avisan: «as descualificacións e os insultos non traen o médico. É unha decisión política deixarnos sen el, polo que os únicos responsables da situación son os gobernos do PP no municipio e na Xunta, e tamén son os únicos con capacidade real para solucionar este problema» sentencian desde el BNG, primera fuerza de la oposición en el municipio de Pantón.