El BNG Lugo-Sul, exige a la Xunta pruebas a todo el personal, sanitario, asistencial y de servicios

257
0
Compartir

La responsable comarcal del BNG Lugo-Sul, Rosana Prieto Florines apunta que desde su organización llevan tiempo trabajando y recogiendo el malestar social. «Solidarizámonos cos distintos colectivos e esiximos á Xunta de Galicia probas a todo o persoal, sanitario, asistencial e de servizos. Xa for SAF, hospitais ou centros asistenciais».

«Así mesmo, -non ten sentido recrutar persoal substituto para cubrir as baixas por infección de Covid-19 e non realizar test de control previos. Tampouco se pode tolerar a discriminación absurda do persoal para realizar os test PCR que se realizan só a persoal sanitario, e non á súa totalidade». «Que acontece logo, co Persoal de Servizos Xerais, Limpeza, atención ao público e outros, non son contaxiables?». «É inasumible para nós está desprotección é inseguridade laboral, por iso solicitamos á Xunta un cambio inmediato na aplicación destes protocolos, xa que ‘o test é preceptivo para todo o persoal’, segundo indica a OMS nas pautas para evitar o espallamento».

La responsable comarcal del BNG, entiendo que dentro del material imprescindible, los EPI tienen que ser de uso obligado en todos los ámbitos e instalaciones del sistema sanitario y asistencial gallego por lo que la Xunta, titular de las competencias, debe garantizar su entrega a todas las trabajadoras y trabajadores de todos los servicios considerados esenciales para la sociedad, y que poseen riesgo por contacto con otras personas: en los establecimientos de alimentación, personal de limpieza, correos, transporte y distribución, telecomunicaciones, investigación, personal de cuidados, servicios de atención al hogar (SAF), gasolineras, etc.

«Esiximos que a administración pública proporcione equipos de protección individual a todos os sectores laborais que o precisaren, así como protocolos estritos de actuación en cada un deles».

Además de felicitar al personal de las residencias de nuestro entorno, por el ‘escaso’ incidente de contagios frente al drama que se está viviendo en otras residencias gallegas, Prieto Florines, afirma que propusieron al gobierno gallego un Plan de choque para residencias, de aplicación urgente y obligada.

«Hai que lembrarlle á Xunta non se negocia coas vidas das persoas e que no desmantelamento privatizador do sistema socio sanitario público está a clave para entender gran parte das dificultades que estamos tendo para enfrontar a pandemia do Covid-19’» remata Rosana Prieto.