Compartir
Publicidad

La diputada del BNG, Olalla Rodil, anunció que solicitará en el parlamento de Galicia que se revierta la centralización de la atención médica los sábados en el centro de salud de Fingoi. «Esta decisión é inxustificábel en calquera caso pero máis aínda nun contexto como o actual, marcado pola Covid-19”, declaró Olalla Rodil. Desde el BNG afirman que esta decisión va a mermar la calidad de la atención primaria, además de obligar a la población en muchos casos, mayor y con dificultades para moverse, a desplazarse de manera innecesaria.

«A Xunta de Galiza -afirma Rodil- pretende que todo o Concello de Lugo reciba atención sanitaria nun único espazo e que os equipos de seis centros de saúde traballen de maneira conxunta no mesmo edificio mentres a todas nós nos din que nas nosas casas limitemos as reunións a 10 persoas, que ampliemos a distancia física e reduzamos a cabida en locais de todo tipo», criticó la diputada nacionalista, quien recordó que en el ayuntamiento de Lugo viven casi 100.000 habitantes que se verán en el deber de desplazarse hasta un barrio periférico para poder recibir la atención médica que hasta de ahora se daba en el centro de salud de su barrio.

AUDIO | Olalla Rodil

Para el BNG, se trata de una decisión adoptada unilateralmente por la dirección de la EOXI, sin negociar con el personal ni con las organizaciones sindicales, a pesar de suponer un importante cambio en las condiciones de trabajo, y que va en detrimento de la calidad asistencial de la población de Lugo al alejar el servicio. «A Xunta ten que rectificar porque a centralización da atención no centro de saúde de Fingoi suporá mermar aínda máis unha Atención Primaria que adoece xa, e moito, polos recortes orzamentarios, a falta de persoal e de recursos», sentenció Olalla Rodil.