Compartir
Publicidad

El BNG realizó este jueves un viaje simbólico de Lugo a Sarria para denunciar el «estado de abandono no que se atopa o sistema ferroviario da provincia». La cabeza de lista al Congreso, Olalla Rodil, denunció «as promesas incumpridas das forzas estatais, PSOE e PP, que alternaron no goberno nas últimas décadas» y «comprometeu a voz do BNG no Congreso para reclamar un tren digno, que atenda as necesidades das nosas comarcas e contribúa á vertebración territorial do país»

Rodil, que hizo esta reivindicación acompañada por integrantes de la candidatura nacionalista al Congreso y al Senado como Yann Pouliquen y Cosme Eladio Pombo, y por los concejales de Lugo, Rubén Arroxo y Felipe Rivas, señaló como primer paso para la modernización del servicio ferroviario la instalación de la catenaria y electrificación del tramo entre Lugo y Monforte.

Unha vez máis, coincidindo coa campaña electoral, chegan os anuncios de licitacións que logo non chegan a materializarse. As forzas estatais seguen con promesas mentras esta parte da Galiza segue, en novembro de 2019, coa mesma liña de tren de 1883», denunció la candidata nacionalista en referencia al anuncio hecho por el Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif).

Rodil incidió en que «unha liña ferroviaria ben xestionado, con horarios que respondan ás necesidades da veciñanza e que faciliten a chegada ás grandes cidades e os trasbordos con servizos de longa distancia, é unha ferramenta fundamental para a vertebración e a cohesión do territorio porque facilita a mobilidade e o acceso aos servizos sanitarios, educativos e culturais pero tamén o desenvolvemento económico».

Olalla Rodil y Rubén Arroxo. Foto | REMITIDA

Mitin en Chantada

La agenda electoral de la formación nacionalista, que a lo largo de la jornada organizó repartos electorales en San Cibrao, Viveiro, Mondoñedo o en el barrio de la Milagrosa, en Lugo, culminó con un acto público en la Casa Sindical de Chantada.

En su intervención, el candidato al Congreso, Yann Pouliquen, reivindicó el nacionalismo gallego como «a única forza que defenderá os intereses e dereitos dos galegos e das galegas no Congreso» y como «unha garantía para frear o avance de formacións políticas e ideoloxías»