El BNG se sumó a la manifestación convocada por las madres y padres del colegio público de Sarria

702
0
Compartir
Publicidad

El BNG se sumó a la manifestación convocada por las madres y padres del CEIP Frei Luis de Granada de Sarria para reclamar a la Xunta de Galicia una solución a los problemas de seguridad que afectan al centro, apuntalado el pasado lunes.

La viceportavoz de la formación nacionalista, Olalla Rodil, señaló que «viñemos a a apoiar ás familias e a defender un ensino público e de calidade. O que necesita a vila de Sarria é un centro novo, do século XXI, que garanta a seguridade do alumnado e do profesorado».

«A mobilización social é a que consegue facer presión suficiente para que a Xunta do Partido Popular e do señor Feijóo teña que moverse», apuntó Rodil, quien encuadró la gestión del gobierno gallego en Sarria «como un intento máis de desmantelar os servizos públicos».

«Como vimos en Verín, aquí tamén se están erguendo os vecinos e as veciñas en defensa dun dereito fundamental como é a educación. En Galiza, temos dereito a contar con servizos públicos de calidade e a ter áfronte do goberno persoas que consideren que os servizos públicos son un dereito e que non poden ser desmantelados», concluyó.

En la manifestación, que recorrió las calles de la villa a partir de las 8:30 de la tarde, también participaron los concejales de Sarria Efrén Castro y Mónica Castro, además de otros representantes del BNG en la comarca.