El CN del BNG dio luz verde a las listas y al programa electoral para el 5A

248
0
Compartir

El Consello Nacional del BNG dio luz verde a las listas y al programa electoral para el comicios del 5A. Unas candidaturas de «excelencia» y un «auténtico programa de goberno» para pedir el apoyo de la mayoría social que quiere un «cambio galego» que, en palabras de la candidata a la Presidencia, Ana Pontón, significa que por primera vez Galicia poda tener un gobierno «sen submisións». «Nin gobernos absolutistas, nin sucursalistas é o momento de ter na Presidencia unha muller nacionalista coas mans libres e as ideas claras para defender, sempre e en todo lugar, os intereses dos galegos e das galegas, para construír un país con oportunidades no que vivir e traballar», proclamó Pontón, «porque merecemos un goberno que non reciba ordes nin de Génova, nin de Ferraz, o cambio galego é rematar co tempo do si bwana ao madridcentrismo e conseguir algo tan simple e tan revolucionario como que Galiza sexa gobernada desde Galiza».

Con un BNG al alza, Pontón está convencida de que las urnas van a abrir un tiempo nuevo. «Se hai unha gran mobilización a favor do Bloque o 5A haberá cambio real, esa é a garantía para deixar atrás un goberno absolutista do PP, inútil e nocivo para Galiza», explicó, un reto ambicioso pero posible «se todas as persoas que pensan que este país necesita un cambio galego acoden as urnas o cinco de abril votando BNG».

En su intervención ante el Consello Nacional (CN), explicó que el programa «demostra ambición de País, capacidade para avanzar e mellorar a vida das persoas, para construír unha Galiza con futuro, con benestar social, con dereitos e liberdades e con orgullo do noso», explicó Pontón, «un programa con solucións e políticas autocentradas, porque sabemos que de nada vale o copia e pega, nin encher páxinas con promesas que non se poidan verificar».

La formación nacionalista, destacó la candidata, presenta «unha proposta de goberno pensada para poñer en marcha unha nova Galiza: A Galiza produtiva, innovadora, social, feminista, ecoloxista e empoderada».

En relación las candidaturas, combinan experiencia y renovación, representan una apuesta radical por la igualdad con una destacadísima presencia de mujeres y dando protagonismo a la gente joven. Incluyen personas representativas de los diferentes ámbitos de una sociedad plural y con un denominador común: «son homes e mulleres comprometidas con Galiza e libres para defender este país, que temos como único obxectivo traballar para mellorar a vida dos galegos e das galegas», explicó.

GALERÍA DE FOTOS: Haz clic sobre las imágenes para ampliarlas

«Somos a gran esperanza desta campaña»

Las propuestas de la militancia traducidas en las listas aprobadas por el CN refrendan el trabajo del grupo parlamentario, que repite en su integridad: Olalla Rodil como cabeza de lista por Lugo, Noa Presas por Ourense, Luis Bará por Pontevedra, así como Xosé Luís Rivas y Montse Prado como números dos por A Coruña y Pontevedra.

Entre las incorporaciones: Mercedes Queixas y Rosana Pérez, -para quien Pontón tuvo un reconocimiento especial-, por A Coruña; Daniel Castro y Carme Aira por Lugo, Iago Tabarés y María González, por Ourense o Alexandra Fernández y Manuel Lourenzo por Pontevedra.

«Estamos sentindo que a gran esperanza desta campaña é o BNG», proclamó la candidata entre aplausos, «é imos a por todas, con ambición de ganar porque somos a única garantía para poñer en marcha o cambio real que necesita Galiza», y dejar atrás «once anos de mediocridade, de servilismo, once anos perdidos. A maioría social quere un cambio galego, convertamos esa maioría social en maioría electoral enchendo as urnas de apoio ao BNG o 5A», concluyó.

PDF: Descarga las Candidaturas del BNG para el 5A, pinchando aquí