El Espazo Xove de Chantada finaliza el ciclo FotografiArte con la exposición de Begoña Pérez López

108
0
Compartir

El Espazo Xove de Chantada finaliza el ciclo FotografiArte con la exposición firmada por la fotógrafa lucense Begoña Pérez López, que lleva por título Guinea Bissáu. Podrá visitarse en este centro hasta el 17 de diciembre.

La autora define así esta exposición:

«Un rostro, unha historia. Unha mostra de varias fotografías realizadas na Guinea Bissau, presididas todas elas pola Rainha da illa matriarcal de Canhabaque, no arquipélago de Bijagós. Trátase dun retrato social, da vida e das costumes de persoas que imaxinamos lonxe, pero que se atopan moito mais preto do que podemos pensar. A xente é alegre, ten sentido de comunidade e un afán para sair adiante e avanzar como sociedade. Valores que ensinan ao visitante que outro mundo é posible».

Y para el 25 de noviembre se celebrará el Día Internacional de la Violencia contra las Mujeres, con una visita explicativa de la exposición de Guinea Bissáu, seguida de una tertulia compartida que lleva por título ‘FalamosNós’, en la que se pretenderá compartir, escuchar, empatizar y reivindicar esta jornada.

La actividad dará comienzo a las 18:00 horas del día 25 de noviembre en este centro.