El Festival Internacional Pórtico do Paraíso se celebrará por 1ª vez en O Saviñao y Monforte

295
0
Compartir

El alcalde de Monforte y presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, anunció este miércoles en la ciudad del Cabe que este año, por primera vez, el Festival Internacional de Música Pórtico do Paraíso se celebrará también en la provincia de Lugo gracias a la aportación económica de 12.000 euros que aportará la institución provincial a la organización. De este modo, después de 12 ediciones celebrándose solo en Ourense, en esta 13ª edición, este evento de primer nivel tendrá lugar también en la provincia de Lugo.

En el acto de presentación de esta colaboración, Tomé Roca compareció junto a la diputada de Réximen Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, la primera teniente-alcalde de Monforte, Gloria Prada Rodríguez, el director de la Axencia Galega de Industrias Culturais (AGADIC), Jacobo Sutil, el presidente de la Asociación Pórtico Musical y director artístico del festival, Juan José Enrique Miguéns, y la coordinadora del evento, Conchi da Silva.

«Dende a Deputación de Lugo decidimos colaborar con este festival pola súa idea de unir o mellor da música clásica e o mellor do patrimonio arquitectónico, e que mellor lugar para facelo que na Ribeira Sacra, o lugar de maior concentración do románico rural de Europa», señaló el presidente.

Dos conciertos en Monforte y O Saviñao

Los dos conciertos que se celebrarán en la provincia de Lugo tendrán lugar en O Saviñao y en Monforte de Lemos. «O 7 de marzo teremos a ocasión de escoitar a arpa de Andrew Lawrence-King nunha das xoias do románico máis importantes que temos en Galicia, a igrexa de Santo Estevo de Ribas de Miño, que é tamén un dos principais monumentos de orixe medieval da Ribeira Sacra. Ademais, o venres 13 de marzo, o trío Kosmos Ensamble tocará na igrexa de Santa María da Régoa de Monforte, onde violín, viola e acordeón poñerán banda sonora a unha das pegadas románicas que temos na Ribeira Sacra», adelantó Tomé Roca.

Otros conciertos en Ourense

La Escolanía de Segovia actuará el día 6 de marzo en el Templo da Vera Cruz, en O Carballiño; José Manuel Álvarez tocará el violín en la Iglesia de Santo Anxo, en Ourense, el día 8 de marzo; y Víctor Villagandos dará un concierto en el Liceo de Ourense el 15 de marzo.

Tome Roca espera que se den las circunstancias para continuar con esta colaboración que se inicia este año porque «esta iniciativa súmase ao noso obxectivo prioritario de impulsar o turismo, e con isto, a actividade económica, a través da promoción do noso patrimonio monumental e paisaxístico».

Promoción del territorio

El presidente de la Diputación adelantó que «esta é unha gran oportunidade para continuar apoiando a internacionalización da Ribeira Sacra e un paso máis na suma de esforzos para consolidar a súa candidatura como Patrimonio da Humanidade, que esperamos que sexa unha realidade no ano 2021».

José Tomé recordó que fue la Diputación de Lugo la que inició en el 2011 un movimiento institucional y social en apoyo de la Ribeira Sacra para que sea reconocida por la UNESCO como bien mundial y que luego, vino un movimiento al que se sumaron otras instituciones, como la Diputación de Ourense y la Xunta de Galicia.

En esta idea incidió la diputada de Promoción do Territorio e Turismo. «Oito anos despois seguimos traballando coas mesmas forzas para que este pequeno anaco de paraíso no interior de Galicia sexa declarado Patrimonio da Humanidade, e cremos que esta é unha boa forma de facelo». García Porto subrayó que este Festival Internacional Pórtico do Paraíso es una buena iniciativa para avanzar cara otros de los objetivos prioritarios para la Diputación que pasan por «impulsar o turismo a través da promoción do territorio e achegar valor engadido ao Camiño de Inverno».