El Parlamento gallego reitera la solicitud al Gobierno central para que mejore la carretera N-120

613
0
Compartir
Publicidad

El Parlamento de Galicia aprobó hoy por unanimidad la proposición no de ley del Grupo Popular a través de la que se reitera al Gobierno de España la solicitud para que lleve a cabo las obras en las infraestructuras comprometidas en el sur de la provincia de Lugo y el oriente de la de Ourense, especialmente los carriles de adelantamiento en la N-120 y la activación de la A-76.

La diputada popular Raquel Arias recordó que la carretera N-120 es la única vía de comunicación entre las comarcas orientales de Ourense, la capital de esta provincia y la comarca de Lemos. «Diante desta situación, desde o PPdeG temos solicitado en numerosas ocasións, tanto no Congreso como no Parlamento de Galicia, a construción dos carrís de adiantamento na estrada N-120 e da A-76, a autovía pensada para ser alternativa á estrada nacional», recordó.

Oportunidad de oro

Arias recordó que el Gobierno de Mariano Rajoy inició en 2017 la redacción de un proyecto para la implementación de un tercer carril en la N-120 entre los kilómetros 548,8 y 564. «Porén, máis de catro anos despois, o Goberno de Pedro Sánchez amosa unha absoluta deixadez e desprezo por esta obra, o que nos parece unha ofensa cara aos veciños das comarcas de Valdeorras, Lemos e Ourense, pero tamén a todos os usuarios desta estrada», lamentó.

«Para reverter esta situación, o Goberno central ten agora unha oportunidade de ouro a través do mecanismo de recuperación e resiliencia, ademais de que se apropiou de 43,86 millóns de euros das comunidades autónomas, deputacións e concellos para actuacións de seguridade viaria en Galicia», indicó Raquel Arias.

La diputada popular consideró «dubidoso que o Goberno central leve a cabo estes planes, xa que a primeira decisión que adoptou foi deixar fora desta partida orzamentaria á provincia de Ourense, sen dar unha explicación a esta decisión».