El PSdeG-PSOE de Chantada denuncia «continuas incidencias» en el abastecimiento de agua

189
0
Compartir

El PSdeG-PSOE de Chantada muestra su perplejidad ante los cortes de suministro de agua que de manera reiterada están aconteciendo en la calle Carlos Otero Díaz. Por sexta vez en menos de dos meses, los vecinos se levantan por la mañana en lo que parece una macabra rutina sin fin al no disponer de agua corriente. «Á incomodidade e ós problemas que isto ocasiona únese a rabia e a impotencia de quen ten que buscar solucións alternativas día sí e día tamén para poder desenrolar os seus imprescindibles hábitos diarios», apuntan los socialistas.

Los cortes constantes se deben al deterioro de la red de suministro, que se encuentra anticuada, desgastada y es incapaz de soportar la presión del agua en esta calle. Una instalación de fibrocemento que no se renovó en décadas y que ahora deja de manifiesto la imperiosa necesidad de un cambio urgente que permita a los vecinos disfrutar de un servicio que es esencial las 24 horas del día.

El grupo municipal socialista alertó de este problema en varias ocasiones. La última de ellas en las reuniones informativas que mantuvo con el grupo de gobierno sobre la elaboración del proyecto presupuestario del 2021. «Os socialistas pedimos que se consignara unha partida para comezar o cambio desta rede de fibrocemento obsoleta, mencionando, xunto con outras rúas como a Avenida dos Pilos ou Doutor Fleming, o que estaba a acontecer en Carlos Otero Díaz»

«Desgraciadamente, as peticións dos socialistas non foron escoitadas e no proxecto de Orzamento do Concello de Chantada para o vindeiro ano 2021, cuxo debate celebrarase previsiblemente o xoves día 3 de decembro, non aparece ningunha partida para poñer fin a esta situación . Polo tanto, tal vez teñamos que asumir con frustrante resignación que os cortes continuarán ata que o goberno popular de Manuel Varela decida investir nunha cuestión prioritaria coma esta», remata la secretaria xeral y portavoz municipal Raquel López Rodríguez.