El PSOE de O Courel sostiene que «o desleixo da alcaldesa do PP pon en risco as vidas dos veciños»

1012
0
Compartir
Publicidad

La concejal-portavoz del PSdeG- PSOE en el ayuntamiento de Folgoso do Courel, Carmen Álvarez, criticó este martes que «o desleixo da alcaldesa do PP, Lola Castro, pon en risco as vidas dos veciños do municipio».

Así lo apuntó la socialista después de que este pasado lunes, un vecino que precisaba atención médica de urgencia, no pudiera ser recogido por el helicóptero medicalizado en el centro médico debido a la gran cantidad de basura y escombros que hay en la explanada que se encuentra a un lado del mismo -explanada a la que corresponde la imagen que acompaña a esta información-.

Por razones de seguridad, según la portavoz socialista, el helicóptero tuvo que finalmente aterrizar en una finca privada al final de la villa y en dirección contraria al centro médico, lo que obligó a trasladar a este vecino en ambulancia hasta la única zona del Ayuntamiento en el que helicóptero pudo posarse.

Carmen Álvarez apuntó que «esta é unha situación que non se debería ter producido. Se a alcaldesa mantivese limpo, como mínimo, o centro do Concello, a atención médica aos nosos veciños en caso de urxencia sería máis rápida e, sobre todo, máis segura. É por iso polo que no vindeiro pleno, levaremos unha moción para coñecer polo miúdo o acontecido esta fin de semana e esixir responsabilidades»

«O estado de abandono do Concello de Folgoso do Courel é responsabilidade directa da Alcaldesa do PP, que amosa un total desprezo ás persoas que viven no Concello, porque nin tan sequera ela vive no Municipio. De feito, a Rexedora do PP nin tan sequera se atopaba no Concello cando sucedeu este incidente o que da boa mostra do seu compromiso cos veciños», apuntó la portavoz de los socialistas de O Courel.