Eladio Fernández encabeza la candidatura socialista de Sober por segunda vez a las elecciones municipales

782
0
Compartir
Publicidad

Los socialistas de Sober celebraron ayer viernes, en el local social de Rosende, el acto de presentación de la candidatura a las elecciones municipales, liderada por Eladio Fernández.

El candidato socialista aseguró que se presenta a las elecciones municipales «para facer de Sober un lugar aberto, onde todas e todos os veciños poidan ser partícipes das decisións que se toman no Concello, implicando a tódolos colectivos e a tódalas parroquias con equidade».

Avanzó que una de las primera medidas que impulsará será aprobar el Plan Xeral de Ordenación Municipal. «Esta normativa urbanística é o instrumento de ordenación territorial máis importante do concello. Polo tanto, é imprescindible para a construción e urbanización do noso municipio», afirmó Eladio Fernández, que es portavoz del PSdeG en la Corporación y presidente de FADEMGA.

En el campo turístico, destacó también que quiere impulsar en los Muíños do Xabrega, a un lado del pantalán de Os Chancís, nuevos recursos como la creación de una senda peatonal. «Queremos poñer en valor todo este magnífico entorno natural e, por suposto, poñer a funcionar os muíños e que non estean abandonados, xa que, despois de rehabilitalos, hai que continuar cun plan de mantemento e conservación, e non deixalos pechados. Hai que reactivar a súa promoción», dijo.

El candidato socialista explicó además que en esta nueva convocatoria electoral incluye un grupo personas, también jóvenes, de nueva incorporación en la lista del PSdeG, «que están desexando participar na vida política municipal con moitas propostas, para construír un Sober con perspectivas de futuro, onde poidamos vivir e traballar, e no que ademais non perdamos nin un só recurso e sumemos novos proxectos».

En la presentación de la candidatura estuvieron presentes el secretario general del PSdeG en la provincia, José Tomé Roca, la diputada en el Congreso Ana Prieto y el senador César Mogo, entre otros responsables orgánicos del partido, además de militantes, simpatizantes del partido, y vecinos de la localidad y de la comarca de la Ribeira Sacra.

Composición de la candidatura

1. Eladio Fernández Pérez

2. Santiago Pérez Rodríguez

3. Venancio Pérez Pérez

4. Ángel Díaz Borges

5. Ángel Rodríguez Fernández

6. María Victoria Fernández Pérez

7. Rocío Salgado Macía

8. Ignacio Díaz López

9. Ana María Salgado Macía

10. Manuel Díaz Soto

11. Carmen Gallego Franco

Suplente:

Silverio Martínez Gómez