En Marea considera que la Xunta castiga a Lugo sin inversiones con los presupuestos para 2020

687
0
Compartir
Publicidad

Los presupuestos de la Xunta de Galicia 2020 para Lugo son un «castigo» que deja la provincia y ciudad sin presupuestos y que para aparentar «repiten obras doutros anos que nunca que se fan». En Marea anuncia que enmendará estos presupuestos en el Parlamento de Galicia «para conseguir que as contas atendan as necesidades das luguesas e lugueses». El portavoz de En Marea, Luis Villares, y la portavoz de Lugonovo, Cristina Pérez Herraiz, acompañados de Víctor Álvarez explicaron frente al cuartel de San Fernando hasta que punto las cuentas que prevé la Xunta para Lugo en 2020 demuestran «abandono» y «desinterese por amañar os problemas da cidade e da provincia».

Para Cristina Pérez Herraiz los presupuestos de Lugo para el año 2020 «son un corta e pega dos anos anteriores, seguindo o mesmo sistema de orzamentar obras que nunca se fan e non atender as auténticas necesidades da xente». En el mismo sentido, la portavoz de Lugonovo, señaló algunos de los ejemplos fundamentales de como la Xunta utiliza los presupuestos como propaganda para engañar a la ciudadanía de Lugo.

En el mismo sentido, señaló el portavoz de En Marea, Luis Villares que estos presupuestos «non son cribles porque ano tras ano, a Xunta de Galicia anuncia as mesmas partidas para proxectos coma o Plan Paradai ou o da Ronda Leste, dous clásicos nos orzamentos para a cidade, que despois vemos que na práctica quedan sen executar; polo tanto, consideramos que a Xunta de Galicia adícase a vender fume e non finaliza ningún dos seus proxectos estrela para a cidade».

El portavoz de En Marea se preguntó «que terán feito as luguesas e lugueses á Xunta e a Balseiro para saír tan maltratados nos orzamentos anuais», porque tal como explicó Villares «estas contas son un castigo de abandono a Lugo». Para Cristina Pérez Herreaiz la única novedad en el corte y pega para este año es «incluir nos orzamentos da Xunta unha residencia de maiores que será pagada pola financiación privada». Tanto Pérez Herraiz como Villares apuntaron que esta era una demostración de la «política social da Xunta que rebaixa impostos aos ricos, esquece a inversión social ou a deixa en mans privadas nunha actitude propia do pasado».

Villares se refirió también a algunas de las grandes obras que tanto la ciudad como la provincia tienen pendientes, comenzando por la «estación intermodal é máis ca insuficiente. Coidamos que está nas mans da Xunta de Galicia acadar que Lugo sexa unha cidade ben comunicada, conectada co resto das cidades galegas e por suposto co noso rural, atractiva para o turismo». Insistió el portavoz de En Marea que la Xunta «non está facendo todo o que ten na súa man para pular por un servizo de trens galegos, pois consideramos que a construción da intermodal é un brinde ó sol, xa que os accesos a Lugo nesa parte da cidade non están o suficientemente ben acondicionados como para situar alí unha estación de autobuses». Añadió en este caso que no es solo que las obras no se estén realizando, sino que Lugo «conta a cada ano que pasa con menos trens e menos liñas de autobús que manteñan comunicada a cidade e a provincia entre elas e co resto de Galicia».

Hay más demostraciones de la falta de inversiones de importancia para Lugo, señaló Villares que «O Plan Paradai e a Ronda Leste están sen rematar, e a propia entrada á cidade pola Fervedoira non nos parece adecuada en absoluto no caso de que tivese que acoller un aumento do tráfico nesa zona».