Compartir
La candidata de Esperta Monforte! Maribel García, en la plaza de la Estación. Foto | REMITIDA
Publicidad

La candidata de Esperta Monforte! Maribel García, viene de mostrar todo su apoyo a los profesionales de la enfermería «como enfermeira que son dende fai moitos anos, quero manifestar o meu apoio e solidariedade a todos aqueles profesionais da enfermería que mañá, día 12 de maio, deberán de presentarse ó exame de oposición do Sergas en Silleda».

«Tanto eu como os meus compañeiros de EspertaMonforte! mostramos toda a nosa repulsa ante a inxustiza que se está a acometer cos profesionais do sector».

Al largo de mañana domingo día 12, Esperta Monforte! llevará a cabo labores propias de la campaña electoral en la que están inmersos vestidos con camisetas negras de enfermeras eventuales en lucha como muestra de apoyo a la situación «tan aberrante» que están viviendo muchos de los profesionales del sector. «Camisetas, que por outra banda, tamén vestirán todas aquelas persoas que mañá se presenten ó exame no recinto feiral de Silleda».

Esperta Monforte! no solo quiere ser solidario con unas demandas justas de las enfermeras eventuales sino que quiere manifestar «a súa preocupación pola calidade asistencial en Monforte».