Compartir
Ayuntamiento de Monforte de Lemos

La concejal-portavoz de Esperta Monforte! en la corporación municipal, Maribel García, -en la imagen-viene de presentar formalmente en el registro municipal la solicitud para su constitución como grupo propio. «Parece ser que o Alcalde quere atentar contra ese dereito, resucitando no Concello de Monforte de Lemos a figura do grupo mixto», eliminada legalmente para las entidades locales en la ley de rango estatal (modificada por la Ley 57/2003, de 16 de diciembre)

El artículo 73.3 de la Ley 7/1985, reguladora de las bases del régimen local, establece que un concejal o se integra en el grupo de la lista por la que fue elegido o queda como no adscrito. No puede ser obligado a pertenecer a un grupo diferente al de su lista, «e o grupo mixto tamén é un grupo diferente».

Esperta Monforte! señala que «independentemente do debate xurídico, o grave é que o Sr. Tomé e o grupo do PSOE opten por cercenar os dereitos de participación democrática dos electos municipais, mostrando dende o inicio do seu mandato as súas veleidades antidemocráticas e amosando a prepotencia coa que pensa usar a maioría absoluta da que agora dispón».

Maribel García, cree que todo esto es inaceptable desde el punto de vista democrático e insta al BNG, que también va a ver recortados sus derechos en la corporación -pues solo dispone de un concejal- «a que lle exprese claramente ao Partido Socialista que ou se respectan plenamente os dereitos de participación política dos concelleiros e concelleiras de Monforte de Lemos ou o BNG non poderá apoiar ao Sr. Tomé para o cargo que pretende de presidente da Deputación, pola actitude antidemocrática coa que quere iniciar o seu mandato como Alcalde de Monforte de Lemos», remata la misiva.