Compartir

«Fai preto de dous anos que o noso alcalde -el socialista José Tomé Roca– comprometeuse a adaptación do parque infantil da Compañía para cativos con capacidades diversas. Sen embargo, e logo de todo este tempo, soamente se instalaron rampas de acceso nalgúns deles. Rampas moi necesarias para que todos os veciños teñan as mesmas oportunidades pero os usuarios delas, unha vez dentro do parque, non poden gozar do seu tempo de lecer», apunta Esperta Monforte!

Hace unos meses la Corporación municipal anunciara que ya estaba adjudicada a una empresa la renovación de algunos parques infantiles de la ciudad. Concretamente, el anuncio del Ayuntamiento rezaba así:

En el parque infantil de la Compañía: se colocarán dos muelles, un asiento de bambán y un multixogos. En el parque Doctor López Suárez: se instalará un bambán, un muelle y un multijuegos. El parque de A Pinguela: se dotará de un bambán y dos muelles. El parque de A Florida: se colocará un asiento de bambán.

Sin embargo, -según Esperta Monforte!– parece que para el equipo de Gobierno local, «prevalece a celebración da Feira Medieval ou das Festas Patronais de agosto. Para isto si que hai cartos e sobre todo, rapidez na súa execución, pero para outros temas de suma relevancia como é a adaptación das zonas de ocio para persoas con discapacidade motora, non. Se a obra está adxudicada, para cando teñen pensado levala a cabo? E sobre todo, onde se especifica que as melloras estean adaptadas a cativos con necesidades concretas?»

Desde EspertaMonforte! instan a todos los partidos políticos municipales a llevar a cabo la demanda de tantos padres y madres para que sus hijos tengan las mismas oportunidades de jugar con el resto.