Espertamonforte! denuncia ‘claras’ deficiencias en las obras de la calle peatonal del Cardenal

797
0
Compartir
Publicidad

El pasado lunes 11 de mayo el alcalde de Monforte firmaba el acta de fin de obra de pavimentación de la calle peatonal del Cardenal. Al día siguiente se pudo ver tanto en la página web del Ayuntamiento como en redes sociales, imágenes de este acto en el que se encontraban el propio alcalde, José Tomé Roca, la 1ª teniente-alcalde Gloria Prada, el concejal de Obras José Luis Losada y el concejal de Medio Ambiente e hijo del alcalde Miguel Tomé, junto con el director de obra y el encargado de la empresa Ovisa -momento al que corresponde la imagen que encabeza esta información- a la que le fue adjudicada en el mes de enero tras presentar una oferta por un precio total de 280.720 euros

En palabras del alcalde, la entrega de esta obra en el inicio de la fase 1 de la desescalada era muy importante porque «as tendas que teñan permitida a súa apertura nesta fase, poderán facelo contando cos accesos ás súas instalacións rematados». Para la portavoz y concejal de Espertamonforte! en la Corporación monfortina, Maribel García: «nada máis lonxe da realidade».

«Tan só fixeron falta dous días de choiva para manifestar as claras deficiencias presentes nesta obra, formándose numerosos charcos de gran tamaño, e desviando o auga cara o interior dos locais comercais e dos domicilios, cousa que nunca antes sucedera segundo no manifestan os propios comerciantes». «Somos coñecedores -continua García- de que este problema xa fora notificado ao Concello, polo que non podemos entender que esa acta fora asinada nesas condicións». «O máis grave de todo isto, é que non é a primeira vez que o noso alcalde asina unha acta de finalización de obra con notables deficiencias. Nos estamos a referir, por exemplo, ás beirarrúas da rúa Corredoira, a zona situada na entrada ao convento das Clarisas, Santo Domingo, etc».

Ante esto, desde Espertamonforte! muestran su preocupación porque consideran que desde el Ayuntamiento no se está haciendo un seguimiento de las obras contratadas y no se están corrigiendo los errores encontrados, «polo que o Concello non debe dar por recepcionadas unhas obras que non corresponden co gasto xerado, e que como sempre, sae do peto de todos os monfortinos».